Siste aktivitet

• sholan
    sholan opprettet en ny tråd.
    Dette synes jeg var så 10 av 10 poeng at det fortjener en egen unboxing! Første imponerende: 5 dagers levering fra Stockholm, nå mot...
    • 1000004557.jpg
    • 1000004544.jpg
    • 1000004545.jpg
    • 1000004546.jpg
    • 1000004547.jpg
    • 1000004548.jpg
    • 1000004552.jpg
  • P
    Pano reagerte på innlegget til Genta i Dagens klokkebakside. Liker Liker
    #dendubruker Sånn går det når en kylling med hatt og vest sammen med kylling som bruker sekk får klokke i egg, da blir det en...
  • P
    Pano reagerte på innlegget til S3Watches i Dagens klokkebakside. Elsker Elsker
  • P
    Pano reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokkebakside. Elsker Elsker
  • P
    Pano reagerte på innlegget til acnorway i Dagens klokkebakside. Liker Liker
    Gullklokke gitt til min Farfar for 25 års tjeneste i Saltens Bilruter. Datert til ca én måned før jeg ble født. Kanskje ikke den mest...
  • P
  • P
  • Moon phase
    Moon phase reagerte på innlegget til Loevhagen i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    Dag 21.
  • Moon phase
    Moon phase reagerte på innlegget til westmouth i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    Seamaster og litt til…
  • Moon phase
    Moon phase reagerte på innlegget til Loevhagen i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    Dag 24. "If life gives you lemons -> Buy watches".
  • Moon phase
    Dag 31. OWG fullført med oransje PO. Gikk ganske lett. I morgen? “When things get spicy - keep calm and wear a PO.”
  • Moon phase
    Off-topic, og fun fact: OWG via søsterforumet KS har da samlet inn over 700.000 kroner over 5 år til MSD . :) Bare i 2026 ble ble det...
  • Moon phase
    Moon phase reagerte på innlegget til speedieThomas i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    Siste dag av min One Watch Guy Month - Planet Ocean (Previous Revision) Edition Konklusjon: Første fulle måned i ett strekk med denne...
  • Moon phase
    Moon phase reagerte på innlegget til Lemen i Dagens klokke. Liker Liker
  • Moon phase
    Moon phase reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker