Siste aktivitet

• H
    hellenic reagerte på innlegget til speedieThomas i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    Siste dag av min One Watch Guy Month - Planet Ocean (Previous Revision) Edition Konklusjon: Første fulle måned i ett strekk med denne...
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til S3Watches i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til SpinDoctor i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Hoover i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til chrbir i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Mr.M i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Hvermansen i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Dryfly i Dagens vintage. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Loevhagen i April - En omvendt OWGM (One Watch Guy March). Liker Liker
    Etter å ha båret nesten bare PO siden midten av desember 2025, og hele mars via OWGM, er det på tide med en annen utfordring i april...
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til kire i Dagens IWC. Liker Liker
    Planla ikke å være OWG i mars (kjøpt 1. mars), men hadde kommet til dag 19 og tenkte jeg skulle prøve å holde ut. Denne har virkelig...
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Loevhagen i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    Off-topic, og fun fact: OWG via søsterforumet KS har da samlet inn over 700.000 kroner over 5 år til MSD . :) Bare i 2026 ble ble det...
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til speedieThomas i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    Siste dag av min One Watch Guy Month - Planet Ocean (Previous Revision) Edition Konklusjon: Første fulle måned i ett strekk med denne...
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Loevhagen i April - En omvendt OWGM (One Watch Guy March). Liker Liker
    Etter å ha båret nesten bare PO siden midten av desember 2025, og hele mars via OWGM, er det på tide med en annen utfordring i april...
  • Edzilla
    Edzilla svarte på tråden Høstdepresjon.
    Takker!