Siste aktivitet

• Consigliere
    Consigliere reagerte på innlegget til Jon Henrik i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Føler jeg har funnet en miks som passer for meg :geek: Den ene (sølvgrå facelift, den andre har eksen) får meg fra A-til-Å, er...
  • Consigliere
    Consigliere reagerte på innlegget til Klokkegutt i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Bilinteressen har vært dalende de siste årene, så har slått meg til ro med en akseptabel (og godt aldrende) miks av bensin, diesel og...
  • Consigliere
    Consigliere reagerte på innlegget til StigJ i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Det gledes til å få på skilt igjen for sesongen. Har lovet meg selv å kjøre på den en del kilometer i år. Tur til både Lærdal og...
  • Consigliere
    Consigliere reagerte på innlegget til Bullitt i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Kjøpt inn sent på høsten og tilbake fra lagring. Ser frem til å bli bedre kjent ❤️
  • Consigliere
    Consigliere reagerte på innlegget til Zawatch i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Magisk på beste(?) isbanen i Norge, bare meg og et helikopter noen runder... 😎
  • Consigliere
    Consigliere reagerte på innlegget til Heftos i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Norefjell forrige helg:
  • Consigliere
    Consigliere reagerte på innlegget til Rød i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Årets første tur!
  • Consigliere
    Consigliere reagerte på innlegget til Bullitt i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Litt sent ute, men hiver meg på trenden med å bruke AI til henting av juletre...
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Loevhagen i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Vorspiel før konsert.
  • westmouth
    westmouth reagerte på innlegget til Run AC i 3 klassiske Rolex. Liker Liker
    Tror jeg går for disse tre Submariner: Klassikeren, anvendelig og robust. Her representert med en 5513 fra 1970 GMT: Smart casual, for...
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Lemen i Dagens klokke. Liker Liker
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • westmouth
    westmouth reagerte på innlegget til TomB i 3 klassiske Rolex. Liker Liker
    Først må det bli en klassisk Submariner. For meg er det det klare førstevalget hvis jeg bare skulle hatt en klokke. Nummer to blir...
  • westmouth
    westmouth reagerte på innlegget til Consigliere i 3 klassiske Rolex. Liker Liker
    Det blir disse tre: DRSD Ny DD i rosé Og selfølgelig en GMT Master 16710 Kan vurdere å bytte ut 16710 med en 16718 :mrgreen:
  • M
    Mr.M reagerte på innlegget til Lemen i Dagens klokke. Liker Liker