Siste aktivitet

• Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til andres i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Eternamaniac i Den lille Omega Constellation-tråden. Liker Liker
    Denne er produsert i 1952, men ifølge garantien ble den solgt først i 1956 til en Mr Hawking I Cornwall, kom med original boks. Rose...
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til acnorway i Dagens klokke. Liker Liker
    Avslutter kvelden med denne
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til MikroKrone i Den lille Omega Constellation-tråden. Liker Liker
    Oi, pene ting skjer i Constellation familien!
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til Klokkegutt i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Bilinteressen har vært dalende de siste årene, så har slått meg til ro med en akseptabel (og godt aldrende) miks av bensin, diesel og...
  • acnorway
    acnorway svarte på tråden Dagens klokke.
    Avslutter kvelden med denne
    • 1000003665.jpg
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til hgnubel i Dagens klokke. Liker Liker
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Ivar i Dagens klokke. Liker Liker
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til andres i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Klokkegutt i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Bilinteressen har vært dalende de siste årene, så har slått meg til ro med en akseptabel (og godt aldrende) miks av bensin, diesel og...
  • TomB
    TomB reagerte på innlegget til Heftos i Urmaker Bjerke. Liker Liker
    Leverte nylig min 116520 som ble kjøpt NOS av meg for ca et år siden til service hos Bjerke. Den har ligget ubrukt siden den var ny i...
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til Klokkegutt i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
  • E
    Eternamaniac reagerte på innlegget til Anders i Den lille Omega Constellation-tråden. Liker Liker
    Når man først går for gull er det jo gøy med 18k i både kasse og skive :cool: Ikke så poppis som de eldre Pie-pan skivene kanskje, men...
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Klokker i Unboxing - ikke en dressklokke. Liker Liker
    Lekker gratulerer 🤩🤩🤩
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til jvj75 i Unboxing - ikke en dressklokke. Liker Liker
    Gratulerer! Kul klokke