Siste aktivitet

• acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til knb i Unboxing - ikke en dressklokke. Liker Liker
    Ser virkelig bra ut den der. Gratulerer!
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Erik_SG i Unboxing - ikke en dressklokke. Liker Liker
    Gratulerer!
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Bgo80 i Unboxing - ikke en dressklokke. Liker Liker
    Lekkert! Gratulerer!
  • crown guard
    crown guard opprettet en ny tråd.
    Selger en svært pen og ærlig Seiko 62MAS, referanse 6217-8001 – produsert i april 1965 (serienummer 5428965). Dette er Seikos første...
  • chronometer
    chronometer reagerte på innlegget til Eternamaniac i Den lille Omega Constellation-tråden. Elsker Elsker
    Denne er produsert i 1952, men ifølge garantien ble den solgt først i 1956 til en Mr Hawking I Cornwall, kom med original boks. Rose...
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Bgo80 i Urmaker Bjerke. Liker Liker
    Fascinerende at det ikke var behov for litt olje eller noe. Det sier litt om Rolex. Men fascinerende hvor mye en ultrasonic vask har å...
  • hgnubel
    hgnubel svarte på tråden Dagens klokke.
    • 1000010102.jpg
  • K
    Kringens_ghost reagerte på innlegget til acnorway i Unboxing - ikke en dressklokke. Liker Liker
  • K
    Kringens_ghost reagerte på innlegget til acnorway i Unboxing - ikke en dressklokke. Liker Liker
    Der var den. En Breguet Marine 5817. Jeg trodde helt ærlig jeg skulle hate lenken, men den er faktisk ganske kul "live".
  • K
    Klokker reagerte på innlegget til Eternamaniac i Den lille Omega Constellation-tråden. Elsker Elsker
    Denne er produsert i 1952, men ifølge garantien ble den solgt først i 1956 til en Mr Hawking I Cornwall, kom med original boks. Rose...
  • Cuoresportivo
    Cuoresportivo reagerte på innlegget til seiltid i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Jeg har mange klokker som i min bok egner seg; tøffe klokker som tåler vann og aktivitet. Jeg er også glad i å rullere, så en enkelt...
  • Cuoresportivo
    Cuoresportivo reagerte på innlegget til Loevhagen i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    I år kommer det til å gå i PO.
  • K
    Klokker reagerte på innlegget til seiltid i Velg din overskrift. Liker Liker
    Gratulerer med en flott duo! :D Det høres ut som du har tatt et godt valg. Gleder meg til å se hvor dette fører hen, du kan jo finne...
  • K
    Klokker reagerte på innlegget til Chronodiver i Velg din overskrift. Elsker Elsker
    Dovre falt Helvete frøs til is Upløyd mark Løftebrudd Ja mine venner, dette så jeg ikke komme. Eller jo, på en eller annen måte...
  • andres
    andres reagerte på innlegget til Klokkegutt i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Nå skal jeg bytte reim på denne klokka, så den passer enda bedre under vann 💦