Siste aktivitet

• Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Genta i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Bare to @Chronodiver ! Venter på kona som er støkk pga signalfeiltog før vi skal på konsert.
  • Ivar
    Ivar svarte på tråden Dagens klokke.
    • 1000007169.jpg
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Anders i Den lille Omega Constellation-tråden. Liker Liker
    Når man først går for gull er det jo gøy med 18k i både kasse og skive :cool: Ikke så poppis som de eldre Pie-pan skivene kanskje, men...
  • kire
    kire reagerte på innlegget til MikroKrone i Den lille Omega Constellation-tråden. Liker Liker
    Oi, pene ting skjer i Constellation familien!
  • UJU
    UJU svarte på tråden Vintips.
    En vinmark. Begge produsentene du nevner er gode, så det står på personlig smak. Har selv en forkjærlighet for ABC, til tross for at jeg...
  • N
    Nik88 opprettet en ny tråd.
    Som ny. Helt strøkent 150 + porto
    • 1000034671.jpg
    • 1000034672.jpg
  • knb
    knb reagerte på innlegget til seiltid i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Jeg har mange klokker som i min bok egner seg; tøffe klokker som tåler vann og aktivitet. Jeg er også glad i å rullere, så en enkelt...
  • bangiman
    bangiman svarte på tråden Vintips.
    Takk for gode tips! Det står nå mellom Chanin eller ABC, begge Sanford and Benedict PN 2021. Noen preferanser der, eller er begge trygge...
  • knb
    knb reagerte på innlegget til kire i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Var på service hele fjor sommer, så i år blir det denne
  • MikroKrone
    Oi, pene ting skjer i Constellation familien!
    • IMG_4526.jpeg
    • IMG_4527.jpeg
    • IMG_4529.jpeg
    • IMG_4528.jpeg
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Chronodiver i Velg din overskrift. Liker Liker
    Dovre falt Helvete frøs til is Upløyd mark Løftebrudd Ja mine venner, dette så jeg ikke komme. Eller jo, på en eller annen måte...
  • kire
    kire reagerte på innlegget til acnorway i Unboxing - ikke en dressklokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til acnorway i Unboxing - ikke en dressklokke. Liker Liker
    Der var den. En Breguet Marine 5817. Jeg trodde helt ærlig jeg skulle hate lenken, men den er faktisk ganske kul "live".
  • kire
    Boksen på bordet Papirene i orden.. La oss se
  • kire
    En velkjent logo på esken. Og litt patina som viser at denne ikke er hentet fra AD.