Siste aktivitet

• Suften
    Suften reagerte på innlegget til acnorway i Dagens klokkebakside. Liker Liker
    Gullklokke gitt til min Farfar for 25 års tjeneste i Saltens Bilruter. Datert til ca én måned før jeg ble født. Kanskje ikke den mest...
  • Suften
    Suften reagerte på innlegget til acnorway i Dagens klokkebakside. Liker Liker
  • Suften
    Suften reagerte på innlegget til MikroKrone i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Det blir nok Luminor på gummi :cool: Spørsmålet er hvilken farge… «Fire Camo» lokker for et spenstig preg!
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til chrbir i Dagens klokke. Liker Liker
  • C
    Chronodiver reagerte på innlegget til Heftos i Urmaker Bjerke. Liker Liker
    Leverte nylig min 116520 som ble kjøpt NOS av meg for ca et år siden til service hos Bjerke. Den har ligget ubrukt siden den var ny i...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Henrik C i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Nærliggende å tro at det nok en gang blir denne i sommer også, fortrinnsvis på en litt slarkete, gammeldags lenke med en moderne...
  • politrew
    politrew reagerte på innlegget til Klokkegutt i Tidssonen verden rundt. Liker Liker
    Et lite bidrag til det som muligens er Tidssonens hyggeligste tråd. Her fra Helsingfors 🇫🇮
  • politrew
    politrew reagerte på innlegget til Jørgen i Tidssonen verden rundt. Liker Liker
    En Datograph med Tallinn, Estland i bakgrunnen :)
  • politrew
    politrew reagerte på innlegget til Grendel i Tidssonen verden rundt. Liker Liker
    Har vært nevnt tidligere, men Gran Canaria og min T-Touch er noe jeg liker. Klokken har vært fin disse dagene. Tok den på en uke før...
  • politrew
    politrew reagerte på innlegget til Klokkegutt i Tidssonen verden rundt. Liker Liker
    Etter et par-tre hektiske uker under vann, gires det ned i Kuala Lumpur 🇲🇾
  • politrew
    politrew reagerte på innlegget til MikroKrone i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Det blir nok Luminor på gummi :cool: Spørsmålet er hvilken farge… «Fire Camo» lokker for et spenstig preg!
  • politrew
    politrew reagerte på innlegget til Havvo i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Tenker det blir denne eller nye Planet Ocean.
  • politrew
    politrew reagerte på innlegget til Henrik C i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Nærliggende å tro at det nok en gang blir denne i sommer også, fortrinnsvis på en litt slarkete, gammeldags lenke med en moderne...
  • Hermansen
    Hermansen reagerte på innlegget til Heftos i Urmaker Bjerke. Liker Liker
    Leverte nylig min 116520 som ble kjøpt NOS av meg for ca et år siden til service hos Bjerke. Den har ligget ubrukt siden den var ny i...
  • Suften
    Suften reagerte på innlegget til chronometer i Oppdatert OnMyWrist. Liker Liker
    OnMyWrist i App store har ikke vært oppdatert på flere år, men nå har den fått et nytt moderne utseende. Jeg som har mange klokker...