Siste aktivitet

• M
    Mr.M svarte på tråden Dagens klokke.
    • IMG_3131.jpeg
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til Jon Henrik i Den store Longines-tråden. Liker Liker
    Longines oppdaterer HydroConquest! https://www.tidssonen.no/longines-lanserer-nye-hydroconquest/
  • Suften
    Suften reagerte på innlegget til seiltid i Den store Longines-tråden. Liker Liker
    Spennende nyhet! Gleder meg til å få prøvd en på armen :) Jeg er nysgjerrig på den lyseblå skiven.
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Heftos i Urmaker Bjerke. Liker Liker
    Leverte nylig min 116520 som ble kjøpt NOS av meg for ca et år siden til service hos Bjerke. Den har ligget ubrukt siden den var ny i...
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til S3Watches i Audemars Piguet-tråden. Liker Liker
    Syns den hvite er enda penere i virkeligheten. Litt mer sølvpreget skive enn kritt hvit som man kanskje tror.
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Heftos i Urmaker Bjerke. Elsker Elsker
    Leverte nylig min 116520 som ble kjøpt NOS av meg for ca et år siden til service hos Bjerke. Den har ligget ubrukt siden den var ny i...
  • C
    Chronodiver reagerte på innlegget til holmby i Velg din overskrift. Liker Liker
    kjenner meg ikke det aller minste betrygget, og det er bra! :ROFLMAO:
  • holmby
    holmby svarte på tråden Velg din overskrift.
    kjenner meg ikke det aller minste betrygget, og det er bra! :ROFLMAO:
  • chrbir
    chrbir reagerte på innlegget til knb i Historiske bilder. Liker Liker
    Aha. Trodde først det var et binært turfølge… :unsure:
  • holmby
    ja. jeg venter. ikkeno kødd nå!🐭
  • Yallaboy
    Yallaboy reagerte på innlegget til crown guard i Dagens klokke. Elsker Elsker
    Dagens som har vært med til trykktesteren. Vi var 2 (mest urmakeren men også meg) som ble litt imponerte.
  • Yallaboy
    Yallaboy reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Yallaboy
    Yallaboy reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Yallaboy
    Yallaboy reagerte på innlegget til acnorway i Dagens klokke. Liker Liker
    Dagens stressmestringsverktøy
  • Yallaboy
    Yallaboy reagerte på innlegget til Donnerwetter i Dagens klokke. Liker Liker