Siste aktivitet

• acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Grendel i Dagens klokke. Liker Liker
    Fin konferanse om cyber sikkerhet i dag. 8
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Yallaboy i Dagens klokke. Liker Liker
  • acnorway
    acnorway opprettet en ny tråd.
    Endelig tid for første unboxing på flere år! Jeg er på jakt etter en dressklokke, og det står fortsatt på planen, men dette er ikke...
    • 1000003627.jpg
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Havvo i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Tenker det blir denne eller nye Planet Ocean.
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Henrik C i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Nærliggende å tro at det nok en gang blir denne i sommer også, fortrinnsvis på en litt slarkete, gammeldags lenke med en moderne...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til seiltid i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Jeg har mange klokker som i min bok egner seg; tøffe klokker som tåler vann og aktivitet. Jeg er også glad i å rullere, så en enkelt...
  • Sindregb
    Sindregb reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • Sindregb
    Sindregb reagerte på innlegget til KlokkeKjell i Dagens klokke. Liker Liker
    GMT Master gjør ting den kan.
  • KentOve
    KentOve reagerte på innlegget til Heftos i Urmaker Bjerke. Elsker Elsker
    Leverte nylig min 116520 som ble kjøpt NOS av meg for ca et år siden til service hos Bjerke. Den har ligget ubrukt siden den var ny i...
  • KentOve
    KentOve reagerte på innlegget til Suften i Den store Longines-tråden. Liker Liker
    Disse var fine. Ekstremt mye klokke for pengene....
  • KentOve
    KentOve reagerte på innlegget til Jon Henrik i Den store Longines-tråden. Liker Liker
    Longines oppdaterer HydroConquest! https://www.tidssonen.no/longines-lanserer-nye-hydroconquest/
  • Oddemann
    Oddemann reagerte på innlegget til Heftos i Urmaker Bjerke. Liker Liker
    Leverte nylig min 116520 som ble kjøpt NOS av meg for ca et år siden til service hos Bjerke. Den har ligget ubrukt siden den var ny i...
  • C
    Chronodiver svarte på tråden Velg din overskrift.
    Jeg kan betrygge alle med at her skal aldri noe mer inn med mindre en eller to går ut.
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til KlokkeKjell i Dagens klokke. Liker Liker
    GMT Master gjør ting den kan.