Siste aktivitet

• Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Måsabjønn i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Sist jeg var å kikka, Var det kun denne som fristet! Heldigvis 😊
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Rød i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Endelig fikk jeg ut finger’n. For meg, den ultimate sommerklokka - må bare få litt farge på kroppen æv :cool:
  • Sindregb
    Sindregb reagerte på innlegget til Bgo80 i Blancpain-tråden. Elsker Elsker
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Cuoresportivo i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Blir nok denne for min del, bytte mellom denne Erika reima og en lysere fra Garmin.
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til andres i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Jeg kunne aldri hatt én dedikert sommerklokke, så blir disse tenker jeg. Mulig pluss en Pelagos 39.
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Bgo80 i Blancpain-tråden. Elsker Elsker
  • M
    Mr.M reagerte på innlegget til crown guard i Service av Seikos aller viktigste klokke noensinne?. Liker Liker
    Her har det vært en urmaker før meg å justert i stede for å serve klokken ja...... Lar klokken gå natten over for å fordele oljer pent...
  • Rød
    Rød reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Liker Liker
    Gudene vet!
  • Veggur
    Veggur reagerte på innlegget til crown guard i Service av Seikos aller viktigste klokke noensinne?. Elsker Elsker
    Tilbake til klokke nr 2 (den jeg fikset lume dotn i!) Her blir det å redde originalglasset. Våtsliping og litt kjærlighet så blir det...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til crown guard i Service av Seikos aller viktigste klokke noensinne?. Liker Liker
    Så var det montering av verket etter vask. Det gikk relativt kjapt og greit! Her blir originalfjæra beholdt. JJeg har prøvd å bytte...
  • Donnerwetter
    Enig med kire her! Norgespakke er vel kun forsikret for max 10000 om jeg husker riktig
  • Donnerwetter
    Donnerwetter reagerte på innlegget til Hoover i Dagens vintage. Liker Liker
    Jeg blir bare mer og mer glad i denne gamle Seikon så nå blir den brukt.
  • chronometer
    chronometer reagerte på innlegget til Erik_SG i Dagens klokkebakside. Liker Liker
  • chronometer
    chronometer reagerte på innlegget til acnorway i Dagens klokkebakside. Liker Liker
    Gullklokke gitt til min Farfar for 25 års tjeneste i Saltens Bilruter. Datert til ca én måned før jeg ble født. Kanskje ikke den mest...
  • M
    Mr.M reagerte på innlegget til seiltid i Dagens klokke. Liker Liker