Siste aktivitet

• Golfballen
    Golfballen reagerte på innlegget til andres i Dagens vin. Elsker Elsker
    En klassiker
  • chrbir
    chrbir reagerte på innlegget til andres i Dagens vin. Liker Liker
    En klassiker
  • E
    espenfi reagerte på innlegget til Edward i Weekendbag i skinn - tips?. Liker Liker
    Jeg skal for kontekst skryte på meg et over gjennomsnittet godt øye når det gjelder lær og lærvarer, og vil påstå at Frank Clegg er noe...
  • E
    espenfi reagerte på innlegget til Edward i Weekendbag i skinn - tips?. Liker Liker
    Fint som i tynt, eller fint som i glatt og pent? Uansett bruker de en del forskjellig lær, men det som ser "finest" (altså glattest og...
  • E
    ... det er egentlig litt urettferdig å sammenligne med Hermes. Hermes syr med salmakersøm og det ser ut som om Clegg bruker maskin...
  • mr.quick
    mr.quick reagerte på innlegget til Jon Henrik i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    Tidlig i januar besøkte jeg treningsleiren til Tudor Pro Cycling Team i Moraira. I en tid hvor den del klokkemerker kaster pengesekker...
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til William Lumbergh i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Konstaterer at endelig er mitt forsinkede fly ankommet slik at jeg forhåpentligvis kan komme meg hjem etterhvert.
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Genta i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Drikker Negroni på classy bar som vordrink til kveldens middag. Kjapt og ufokusert bilde for å skape følelse av liv og dramatikk:
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Mr.M i Rolex Submariner Appreciation tråd. Liker Liker
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til hakonG i Dagens klokke. Liker Liker
    Vanskelig å bestemme seg for dagens/kveldens klokke 🤔🤔
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til saxxvik i Dagens klokke. Liker Liker
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens klokke. Liker Liker
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til kristianc3 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Mr.M i Dagens klokke. Liker Liker
  • Vermin