Siste aktivitet

• S3Watches
    S3Watches reagerte på innlegget til kristianc3 i Dagens klokke. Liker Liker
  • mr.quick
    mr.quick reagerte på innlegget til Edward i Dagens sko!. Liker Liker
    Decapant tar flekkene. Nå er jeg litt usikker på hvor langt ned jeg må ta overflaten, så da får de en runde til for å være sikker.
  • mr.quick
    mr.quick reagerte på innlegget til Edward i Dagens sko!. Liker Liker
    Gamle Crockett & Jones Onslow i altfor lyst lær, som får pussige flekker på siden som ikke lar seg fjerne med Renovateur. De er omtrent...
  • C
    Chronodiver svarte på tråden Humortråden.
    Ja. I mitt gamle liv ropte vi ; Til Valhalla! Nå om dagen går det mest i : Til Suunaas!
  • mr.quick
    mr.quick reagerte på innlegget til lobergen i Dagens sko!. Liker Liker
    Er disse fra Versace Jeans Couture? 😉
  • mr.quick
    mr.quick reagerte på innlegget til ebrygfjeld i En tråd om kaffe. Liker Liker
    En vennlig påminnelse om at kaffekverna fortjener en rengjøring. Dagens filterkaffe ble en vasket etiopisk fra Fuglen. Veldig saftig!
  • Hammerfjord
    Hammerfjord svarte på tråden Humortråden.
    Skal du sykle til jobben til du faller i rullestolen...? :unsure:
  • T
    Trifide reagerte på innlegget til Tysnesingen i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Elsker Elsker
    Vi ser United - Palace 💪🏼
  • MINUTE_REPEATER
    MINUTE_REPEATER reagerte på innlegget til chronometer i Zenith DEFY, hvilken lenke?. Elsker Elsker
    Hei Jeg har hatt denne liggende i skuffen i mange år. Jeg vurderer nå å ta den i bruk 😀 Tror den vil heve seg med en fin passende...
  • seikoslo
    seikoslo reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til ebrygfjeld i En tråd om kaffe. Liker Liker
    En vennlig påminnelse om at kaffekverna fortjener en rengjøring. Dagens filterkaffe ble en vasket etiopisk fra Fuglen. Veldig saftig!
  • C
    Chronodiver reagerte på innlegget til kristianc3 i Dagens klokke. Elsker Elsker
  • C
    Chronodiver reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Edzilla i Audemars Piguet-tråden. Liker Liker
  • C
    Chronodiver reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
    Gårsdagens