Siste aktivitet

• holmby
    holmby reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 27: Tudor Pelagos 39mm. Her syns jeg Tudor traff spikeren på hodet. Fin størrelse, flott kasse med chamfers, mikrojustering på...
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 27: Tudor Pelagos 39mm. Her syns jeg Tudor traff spikeren på hodet. Fin størrelse, flott kasse med chamfers, mikrojustering på...
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Loevhagen i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    BBQ.
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Donnerwetter i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til S3Watches i Dagens klokke. Liker Liker
  • Donnerwetter
    Donnerwetter svarte på tråden Dagens klokke.
    • IMG_6591.jpeg
  • Donnerwetter
    Donnerwetter reagerte på innlegget til S3Watches i Dagens klokke. Liker Liker
  • Stunna
    Stunna opprettet en ny tråd.
    Selger en komplett og pent brukt Zenith El Primero Open Chronomaster 42 mm, kjøpt hos norsk AD i 2021. Klokken leveres komplett med...
    • IMG_7386.jpeg
    • IMG_7389.jpeg
    • IMG_7390.jpeg
    • IMG_7391.jpeg
    • IMG_7392.jpeg
    • IMG_7401.jpeg
    • IMG_7402.jpeg
    • IMG_7403.jpeg
    • IMG_7407.jpeg
    • IMG_7408.jpeg
  • Sciarra
    Sciarra reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 26: Vi nærmer oss slutten nå. I dag ble det en Grand Seiko SBGA083 fra 2019. Har hatt denne i 5-6 år nå tror jeg, kjøpt av @Pippen i...
  • Sciarra
    Sciarra reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
  • TomB
    TomB reagerte på innlegget til gullet i Den o' store Omega Speedmaster-tråden. Liker Liker
    Badeklokka er på. God helg.🛁
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 17/19: I dag har jeg på en klokke jeg har blitt veldig glad i. Eterna Airforce III, referanse 8408-41. Jeg kom over denne på finn...
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til S3Watches i Dagens klokke. Liker Liker
  • Koonig
    Koonig reagerte på innlegget til Edward i Dagens sko!. Liker Liker
    Gamle Crockett & Jones Onslow i altfor lyst lær, som får pussige flekker på siden som ikke lar seg fjerne med Renovateur. De er omtrent...