Siste aktivitet

• holmby
    holmby reagerte på innlegget til WatchByA i Dagens klokke. Liker Liker
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til svimtapp i Dagens klokke. Liker Liker
  • andersen
    andersen reagerte på innlegget til GrimReaper i Glashütte Original-tråden. Liker Liker
    Nevnte det i en annen tråd tidligere også. Følg litt med på disse AD'ene rundt forfall for mva termin 10.okt spesielt. Da er nok...
  • Matsmet
    Matsmet reagerte på innlegget til seiltid i Utpakking av... ...enda en dykkerklokke. Liker Liker
    Jeg lar meg tydeligvis lett friste, spesielt når det er litt penger på klokkekontoen. Dermed ble det kjøp av en ny dykkerklokke. Ikke at...
  • Matsmet
    Matsmet reagerte på innlegget til holmby i Habring²-tråden. Liker Liker
    yay! https://watchesbysjx.com/2026/02/habring2-sjx-chrono-felix-medicus.html
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 16/19: Jeg tror det var våren 2022 jeg først ble oppmerksom på klokken jeg har på i dag. Longines Spirit Zulu Time, referanse...
  • Matsmet
    Matsmet reagerte på innlegget til Isbilen i Habring²-tråden. Liker Liker
    Benzinger x Habring² Om noen har 140k + mva liggende i madrassen, er dette en god mulighet til å kvitte seg med de😅
  • Matsmet
    Matsmet reagerte på innlegget til chrbir i Habring²-tråden. Elsker Elsker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Dazed i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Heftos i Dagens klokke. Elsker Elsker
  • time
    time reagerte på innlegget til Gin i Familiebilde - Hva har dere i boksen?. Liker Liker
    Oppdatering; Patek måtte ut da livssituasjonen i dag, tilsier at ett dressur i boksen er mer enn nok. Rolex GMT «zombie» eller...
  • time
    time reagerte på innlegget til Ove i Familiebilde - Hva har dere i boksen?. Liker Liker
  • time
    time reagerte på innlegget til Gin i Familiebilde - Hva har dere i boksen?. Liker Liker
    Har nå «strammet inn» boksen, siden min forrige post i denne tråden. Fra tidligere til og ha klokker mest passende for «kontoret», så er...
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til seiltid i Utpakking av... ...enda en dykkerklokke. Liker Liker
    Jeg lar meg tydeligvis lett friste, spesielt når det er litt penger på klokkekontoen. Dermed ble det kjøp av en ny dykkerklokke. Ikke at...
  • noelrock
    noelrock reagerte på innlegget til Audjoh i Dagens klokke. Liker Liker