Siste aktivitet

• H
    Hermansk opprettet en ny tråd.
    Rolex Day-Date 40mm Blå Skive 228239 2025 fra Bjerke Helt komplett
    • IMG_9209.jpeg
  • westmouth
    westmouth reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 25: I dag ble det en av de vakreste klokkene jeg har. En JLC E285 fra tidlig 60-tallet (ganske sikker på det) med dauphine visere og...
  • H
    Howie reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 16/19: Jeg tror det var våren 2022 jeg først ble oppmerksom på klokken jeg har på i dag. Longines Spirit Zulu Time, referanse...
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til Heftos i Dagens klokke. Liker Liker
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til WatchByA i Dagens klokke. Liker Liker
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til Hoover i Dagens klokke. Liker Liker
    Noen ganger må man ha litt bling . Kjerringa hater at jeg bruker denne Klokka så derfor bruker jeg den titt og ofte 🤣
  • 1
    123uno reagerte på innlegget til Phenix i Familiebilde - Hva har dere i boksen?. Elsker Elsker
    Har solgt unna en god del. Hadde 8 klokker, men skal ned på to.
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til Klokkegutt i Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition. Liker Liker
    Eventyret fortsetter og nå har selv de mest hardbarka klokkeentusiaster også blitt fotballentusiaster!
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 16/19: Jeg tror det var våren 2022 jeg først ble oppmerksom på klokken jeg har på i dag. Longines Spirit Zulu Time, referanse...
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Elsker Elsker
    Dag 25: I dag ble det en av de vakreste klokkene jeg har. En JLC E285 fra tidlig 60-tallet (ganske sikker på det) med dauphine visere og...
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 15/19: Dagens klokke var den første eldre klokken jeg kjøpte brukt. Litt overpriset, men jeg hadde mindre erfaring den gangen...
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 24: Doxa Sub 300T. En slags relansering av en klassiker fra 1968. En morsom dykker på 42,5mm og passelige 1200m vanntett. Jeg kjøpte...
  • R
    En skulle jo nesten tro vi hadde planlagt og koordinert dette, @andres. Jeg stiller også med en tysk klokke i dag. Dag 14/19...
  • M
    Mr.M reagerte på innlegget til chrbir i The Watch Show Finland. Liker Liker
    Jeg prøver å få det til, men må ordne fri på fredagen først.
  • kristianc3
    kristianc3 reagerte på innlegget til WatchByA i Dagens klokke. Liker Liker