Siste aktivitet

• J
    jvj75 svarte på tråden Utpakking av en ung sveitser.
    Gratulerer super klokke!!
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til seiltid i Utpakking av en ung sveitser. Liker Liker
    Maurice Lacroix Pontos S Diver, den andre og nyeste generasjonen fra 2023. Referanse PT6248-SS00L-330-J. Eier kunne ikke si meg mye...
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til seiltid i Utpakking av en ung sveitser. Liker Liker
    Man kan godt si at det straffer seg å ikke ha en plan eller ide om hva som er målet med klokkehobbyen. Det blir stadige kjøp som ikke er...
  • kire
    kire reagerte på innlegget til seiltid i Utpakking av en ung sveitser. Liker Liker
    Maurice Lacroix Pontos S Diver, den andre og nyeste generasjonen fra 2023. Referanse PT6248-SS00L-330-J. Eier kunne ikke si meg mye...
  • kire
    kire reagerte på innlegget til seiltid i Utpakking av en ung sveitser. Liker Liker
    Man kan godt si at det straffer seg å ikke ha en plan eller ide om hva som er målet med klokkehobbyen. Det blir stadige kjøp som ikke er...
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Jon Henrik
    Jon Henrik reagerte på innlegget til seiltid i Utpakking av en ung sveitser. Liker Liker
  • K
    Klokker reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • Sonch
    Sonch svarte på tråden Utpakking av en ung sveitser.
    Gratulerer med kul Pontos Diver! Min første mekaniske klokke, og den som var startskuddet for klokkeinteressen, var en Pontos Day Date...
    • 1766004900993.png
  • I
    impaw reagerte på innlegget til ASWguden i Urmaker Bjerke. Liker Liker
    Det er det nok ikke så veldig mange andre som hadde gjort heller, tipper denne fortsatt er tilgjengelig 😅
  • Edward
    Hei, takk for alle svar. Jeg er tildels enig med alle;) Hadde jeg for eksempel kjøpt fra en av de enmannsfirmaene på Finn som har det...
  • E
    Hei, takk for alle svar. Jeg er tildels enig med alle;) Hadde jeg for eksempel kjøpt fra en av de enmannsfirmaene på Finn som har det...
  • vgru
    vgru reagerte på innlegget til seiltid i Utpakking av en ung sveitser. Liker Liker
  • vgru
    vgru svarte på tråden Utpakking av en ung sveitser.
    Grattis! Den var dritkul!