Siste aktivitet

• R
    Raspeball reagerte på innlegget til lobergen i Gullkorn fra Finn.no. Haha Haha
    Postboks faktisk.
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til Klokkegutt i Gullkorn fra Finn.no. Haha Haha
    ChatGPT er helt topp! ———————— Her er en kort, seriøs men litt varm og lett-positiv respons som passer når posten hans også er litt...
  • D
    DJ41 reagerte på innlegget til Hapå i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Liker Liker
    Godt du minnet meg om ytterligere et irritasjonsmoment, helsikes kundeklubbtullet. Det er ren utnyttelse av naive kunder, hvorfor lar...
  • D
    DJ41 reagerte på innlegget til HadronCollider i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Liker Liker
    Jeg takker konsekvent nei til forespørsler om å bli medlem i kundeklubber, selv om jeg da ofte går glipp av rabatter. Kundeklubber er...
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til mr.quick i Dagens sko!. Liker Liker
    Litt før og etter: Etter litt søking fant jeg ut at produsenten av disse skoene gikk konk i 1980, så disse er dermed minst 45 år...
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til lobergen i Dagens sko!. Liker Liker
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til stefanravnanger i Dagens sko!. Liker Liker
    Jeg bruker skjorter lenge. Men som du, klipper opp når jeg har slitt ut noe. For skikkelig shine er det lettere med en skjorte som er...
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til UJU i Dagens sko!. Liker Liker
    Tricker's
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til Loevhagen i Den store Whisky-tråden. Liker Liker
    Prøver derfor et helt ukjent sak. Sikkert ikke i nærheten av Kavalan Solist, men norske alternativ er jo gøy da.
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til Gin i Æ har fire fine lænestola. Liker Liker
    Det var en prosess kan jeg si deg. Min mor røkte 40 om dagen og alt hjemme hos henne bar preg av det. Når ungene våre hadde vært der på...
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til GrimReaper i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Liker Liker
    Hvis han var milliardær så han har muligens hatt rett i noen av antagelsene sine. For å ta et eksempel. Min datter hadde denne...
  • E
    En gammel klokke som dette kan man ikke forvente at skal gi samme vanntetthet som når den var ny, muligens vil mange av disse fremdeles...
  • frhov
    frhov reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker
  • E
    Jeg så på et par andre foto av vintage Tudor 7964, det ser ut som fonten på skriften er identisk med disse, noe som sjelden er tilfelle...
  • Sindregb
    Sindregb reagerte på innlegget til kristianc3 i Dagens klokke. Elsker Elsker