Siste aktivitet

• MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til flyback i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til S3Watches i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    Morro tråd! For meg står det mellom Tudoren (klokken jeg har hatt lengst) og Hulken som har vært brukt mye i og siden sommeren.
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til KentOve i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    Min mest brukte klokke i 2025 er uten tvil Explorer 40. Selv 12 mnd etter kjøp gir den meg den herlige pulsen når jeg tar den på - det...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til holmby i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Trist Trist
    jeg har nesten ikke brukt klokke i år etter at urtjenesten fucka opp skiva på min inntil da favorittklokke. de forsøkte rette opp skaden...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Genta i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    Jeps. Den. Tror faktisk det er akkurat denne, som har fått en fin prisstigning siden jeg kjøpte den...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    Har helt klart brukt min Sub mest i år, men denne har helt klart fått desidert mest tid på armen etter allokering. Nye tider og...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Erik_SG i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Elsker Elsker
    Jeg kan dokumentere at jeg har brukt Omega mest, og spesielt Speedmaster. Jaeger-LeCoultre er nummer to, og Submariner nummer tre. Om...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Genta i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    Såfremt jeg ikke har bygd grunnmur, malt hytte, sportet eller hugd trær har jeg stort sett brukt min daglige beater DD, med unntak av...
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til Pandion i Jaeger-LeCoultre-tråden. Liker Liker
    Nissefar passer på mine nyoverhalte Cal 540…🌟👏🏼
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til Klokker i Jaeger-LeCoultre-tråden. Liker Liker
    Har per nå kun gått for originale fra JLC. Liker å stoppe innom Bjerke hver gang jeg er i Oslo og blir fort en reim med på vei ut :)...
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til Labbos i Jaeger-LeCoultre-tråden. Liker Liker
    Så ble det endelig en JLC på meg også, Reverso, klokke jeg har siklet lenge på uten å ha dratt i avtrekkeren. Stadig kommet noe annet...
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til KlokkeKjell i Jaeger-LeCoultre-tråden. Liker Liker
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til KlokkeKjell i Jaeger-LeCoultre-tråden. Liker Liker
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til Ban i Jaeger-LeCoultre-tråden. Liker Liker
    Da ble det endelig Jaeger på meg også :) (og lenger oppe i tråden er det noen veldig mye finere bilder av klokken;))
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker