Siste aktivitet

• T
    THOlsen reagerte på innlegget til KlokkeKjell i Dagens klokke. Liker Liker
  • T
    THOlsen reagerte på innlegget til Carrera i Dagens klokke. Liker Liker
  • holmby
    holmby svarte på tråden Sigarer og lightere.
    lag din egen lounge hjemme, og inviter et par mednytere♠️
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Tommy from the block i Gullkorn fra Finn.no. Liker Liker
    Ser dette med bankboks og "klokken oppbevares ikke hjemme" går igjen i mange annonser. Plass i en bankboks er vel snart så vanskelig å...
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Pandion i Jaeger-LeCoultre-tråden. Liker Liker
    Nissefar passer på mine nyoverhalte Cal 540…🌟👏🏼
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til GrimReaper i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Liker Liker
    Hvis han var milliardær så han har muligens hatt rett i noen av antagelsene sine. For å ta et eksempel. Min datter hadde denne...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Tannhjulet i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    Tror jeg har brukt Pelagos mest.
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Klokkegutt i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    For min del er jeg rimelig sikker på at det er SD43 som har blitt brukt oftest i 2025, mest av praktiske årsaker. Kjøpte den i januar...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Moon phase i Dagens klokke. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Klokkegutt i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    For min del er jeg rimelig sikker på at det er SD43 som har blitt brukt oftest i 2025, mest av praktiske årsaker. Kjøpte den i januar...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til vgru i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    Etter at jeg så den årlige videoen til Teddy på YouTube, tenkte jeg det kunne være gøy å høre hvilken klokke dere har brukt mest det...
  • Tannhjulet
    Tror jeg har brukt Pelagos mest.
    • IMG_6353.jpeg
  • D
    davidm opprettet en ny tråd.
    Vet ikke om dette er riktig sted å spørre, men jeg er genuint interessert; Jeg kjøpte en relativt ettertraktet Rolex modell hos norsk AD...
  • Vasbotten
    Vasbotten reagerte på innlegget til andres i Dagens hund. Liker Liker
    Har aldri opplevd å miste en hund enda, men min Husky er nå 11. Han er inntil videre i fin form og jeg merker lite forskjell fra dagen...
  • Vasbotten
    Vasbotten reagerte på innlegget til Måsabjønn i Dagens hund. Liker Liker
    RIP Phoebe.Fikk akutt nyresvikt, så måtte si farvel i går 🫤 6,5 år med ingen sykdom(Før nå ) og masse glede fikk hun ❤️