Siste aktivitet

• Vasbotten
    Vasbotten reagerte på innlegget til andres i Dagens hund. Liker Liker
    Porter
  • vgru
    vgru reagerte på innlegget til Klokkegutt i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Elsker Elsker
    For min del er jeg rimelig sikker på at det er SD43 som har blitt brukt oftest i 2025, mest av praktiske årsaker. Kjøpte den i januar...
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til Klokkegutt i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
    For min del er jeg rimelig sikker på at det er SD43 som har blitt brukt oftest i 2025, mest av praktiske årsaker. Kjøpte den i januar...
  • Donnerwetter
    Donnerwetter reagerte på innlegget til Moon phase i Dagens klokke. Liker Liker
  • chrbir
    chrbir reagerte på innlegget til Klokkegutt i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
  • GrimReaper
    GrimReaper reagerte på innlegget til Klokkegutt i Hvilken klokke brukte du mest i 2025?. Liker Liker
  • Raymond75
    Raymond75 reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens klokke. Liker Liker
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Loevhagen i Lego. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Moon phase i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Loevhagen i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    Overraskende liten og lett på hånden. Digger den sorte matte urskiva og blå bezel. AR coating er top notch. Klokka er veldig BLANK...
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Loevhagen i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    Klokka fortjener et par bilder med ordentlig kamera og lys:
  • Erik_SG
    Prøvde disse:
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til westmouth i Ting som varer evig.. Liker Liker
    Til tross for «store mengder av mine favorittblader» - har du et SIRAMA? Sirama burde være et helt nødvendig tilbehør for den bevisste...
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til holmby i Ting som varer evig.. Liker Liker
    her er nødfoto fra noen av mine høvler mm. har store mengder av mine favorittblader i tillegg til det lille utvalget du ser her. videre...
  • TomB
    TomB reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker