Siste aktivitet

• Edward
    Edward reagerte på innlegget til mr.quick i Hjelp til "dameklokke"-kjøp. Liker Liker
    Jeg opplever at mange er veldig entusiastiske om brukte gaver hvis det er noe litt spesielt, noe særpreg som man ikke kan få tak i nytt...
  • Edward
    Edward reagerte på innlegget til stefanravnanger i Slips. Liker Liker
    Jeg har tidvis kjøpt en del fra nettbutikken til Cappelli. Det er bra greier. Og de har en outlet seksjon som er velfylt...
  • lobergen
    700,-?
  • lobergen
    Opp
  • Edward
    Edward reagerte på innlegget til Nicolai i Slips. Liker Liker
    En personlig favoritt er shantung-silke. Det gir en litt nuppete, men herlig tekstur på slipset.
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Nicolai i Slips. Liker Liker
    En personlig favoritt er shantung-silke. Det gir en litt nuppete, men herlig tekstur på slipset.
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Gin i Slips. Liker Liker
    Nei, Ringnes er ikke akkurat et stilikon med sine kjipe cowboy tørkler i halsen, det ser ikke bra ut! Det må være cravat type i silke...
  • S
    stefanravnanger svarte på tråden Slips.
    Jeg har tidvis kjøpt en del fra nettbutikken til Cappelli. Det er bra greier. Og de har en outlet seksjon som er velfylt...
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Don Jon i Slips. Haha Haha
    Smaken er som baken. Med mindre man heter Ringnes, mener jeg dette passer best til mann 90+. For øvrig artig at en som mener man ikke...
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Don Jon i Slips. Liker Liker
    Tiltredelse. Jeg mener at den, om enn dog sedvanebaserte, dresskoden bør opprettholdes. Før vi vet ordet av det stiller...
  • M
    MrRoy reagerte på innlegget til mr.quick i Hjelp til "dameklokke"-kjøp. Liker Liker
    Jeg opplever at mange er veldig entusiastiske om brukte gaver hvis det er noe litt spesielt, noe særpreg som man ikke kan få tak i nytt...
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • sf82
    sf82 opprettet en ny tråd.
    Klassiske Chukkas i semsket skinn. Chocolate brown. UK 10 / US 11 Så godt som ubrukt. Ganske enkelt for store for meg. 1000,- + evt...
    • IMG_2789.jpeg
    • IMG_2788.jpeg
    • IMG_2787.jpeg
  • mr.quick