Siste aktivitet

• M
    MrRoy reagerte på innlegget til Sonch i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Feirer farmor som er 100 år i dag!
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til kh93 i Slips. Liker Liker
    Jeg er jo utvilsomt enig. Samtidig sier dette intervjuet med en lagdommer alt om hvor sterkt normen om hvit skjorte og slips står i...
  • holmby
    holmby svarte på tråden Slips.
    takk for tips. for en gangs skyld får jeg vel føye meg og slipse meg da det ser ut til at jeg snart skal i dramasak i retten. …og til...
  • M
    MrRoy reagerte på innlegget til Kruttskjegg i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Det jobbes digitalt
  • C
    Chronodiver reagerte på innlegget til MrRoy i Blancpain-tråden. Liker Liker
  • M
    Nå er det sengetid for klokkene mine
    • SleepingWatch.jpg
  • M
    MrRoy svarte på tråden Hjelp til "dameklokke"-kjøp.
    Det er ikke alltid så lett å kjøpe gaver. Jeg tror mange kvinner ser på klokke mest som et smykke - da betyr utseende og merke ofte mer...
  • M
    MrRoy reagerte på innlegget til mr.quick i Hjelp til "dameklokke"-kjøp. Liker Liker
    https://urmakerchristensen.no/produkt/certina-ds-2-c0242073311100/ Samboeren min har en DS-2 som hun eeeelsker. Hun har også en DS...
  • kh93
    kh93 reagerte på innlegget til Gin i Slips. Liker Liker
    Tja. Det er vel antall streker på kappa som spiller deg god eller dårlig i retten og ikke slipset ;)
  • kh93
    kh93 svarte på tråden Slips.
    Jeg er jo utvilsomt enig. Samtidig sier dette intervjuet med en lagdommer alt om hvor sterkt normen om hvit skjorte og slips står i...
    • IMG_0421.jpeg
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til MrRoy i Blancpain-tråden. Liker Liker
  • M
    MrRoy svarte på tråden Breitling-tråden.
    • IMG_4267.jpeg
  • M
    MrRoy reagerte på innlegget til hvollan i Blancpain-tråden. Liker Liker
    22mm Perlon funker fint på 23mm lugwith☀️
  • M
    MrRoy svarte på tråden Blancpain-tråden.
    • IMG_8233.jpeg
  • M
    MrRoy reagerte på innlegget til Bgo80 i Blancpain-tråden. Elsker Elsker
    Hyggelig melding i dag om at lenken endelig var ankommet. Syntes det var en fin oppgradering!