Siste aktivitet

• MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Klokker i Jaeger-LeCoultre-tråden. Liker Liker
    Yes dagdrømmer fremdeles om denne. Helt siden den ble vist på WW Her er skjermdump fra kort video jeg tok som tydeligere viser lenken
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til KlokkeKjell i Jaeger-LeCoultre-tråden. Liker Liker
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Ban i Jaeger-LeCoultre-tråden. Liker Liker
    Da ble det endelig Jaeger på meg også :) (og lenger oppe i tråden er det noen veldig mye finere bilder av klokken;))
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Klokker i Jaeger-LeCoultre-tråden. Elsker Elsker
    Denne var helt nydelig på armen. Mye mer flott brun rose gull i virkeligheten enn jeg vertfall klarte fange på bilde. Den føltes ikke...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Genta i Jaeger-LeCoultre-tråden. Liker Liker
    Helt nydelig den reverso rose monoface med mesh! Vet du pris i Norge? Ca 550´? Er den for feminin? Liker veldig godt monoface, blir så...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Bjorn i Jaeger-LeCoultre-tråden. Liker Liker
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Ckirkemo i Jaeger-LeCoultre-tråden. Liker Liker
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Chronodiver i Jaeger-LeCoultre-tråden. Liker Liker
    Må si jeg savner denne tiden da JLC var i det mer lekne(kan man i det hele tatt bruke et slikt adjektiv om JLC?)hjørnet. Et HAV av...
  • Cuoresportivo
    Cuoresportivo svarte på tråden Dagens klokke.
    • IMG_2894.jpeg
  • A
    Alexismunthe opprettet en ny tråd.
    Hei! Ny på forumet 👋🏼 Jeg er ikke den første som spør – og blir nok ikke den siste – men er det noen her som har erfaring med...
    • IMG_1585.jpeg
  • Don Jon
    Don Jon svarte på tråden Slips.
    Jeg er enig. Det er rart hvordan mange tror større knute er det man bør tilstrebe. Personlig bruker jeg nesten alltid four-in-hand eller...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • Don Jon
    Don Jon reagerte på innlegget til Edward i Slips. Liker Liker
    Slips er egentlig veldig spennende - hvis man har riktige slips. Det er lett å gå på mange smeller og bomkjøp, ikke bare med billige...
  • Don Jon
    Don Jon svarte på tråden Slips.
    Jeg jobber selv som advokat, og bruker slips stort sett hver dag. Det kjedeligste jeg ser er slips som er for smale, med slapp knute...
  • WatchByA
    WatchByA reagerte på innlegget til uret i Patek Philippe-tråden. Liker Liker