Siste aktivitet

• J
    jvj75 reagerte på innlegget til Donnerwetter i Dagens klokke. Liker Liker
  • Donnerwetter
    Donnerwetter svarte på tråden Dagens klokke.
    • IMG_6355.jpeg
  • Donnerwetter
    Donnerwetter reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Donnerwetter
    Donnerwetter reagerte på innlegget til OCD i Dagens klokke. Liker Liker
  • Donnerwetter
    Donnerwetter reagerte på innlegget til Ckirkemo i Dagens klokke. Liker Liker
  • lobergen
    lobergen reagerte på innlegget til Pabbe i Prisantydning Omega Speedmaster og Rolex Explorer?. Liker Liker
    Takk! Det er ingen hakk, riper eller dings. Det var nok en lett polering jeg tenkte. Kanskje bare på blanke flater og lås. Er det...
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Bjarnetv i Kunsttråden. Liker Liker
    Kan huske jeg snakket med sluket om japansk keramikk for noen år siden (jeg hadde lyst på en Tokkuri) og han anbefalte meg å sjekke ut...
  • lobergen
    Ja, min ballpark går kanskje lavt og 84K er ingen dum pris men de tilsvarende eksemplarene som nylig ble annonsert for rundt 80K...
  • holmby
    holmby svarte på tråden Kunsttråden.
    jeg skal gi deg et kaninhull/booster 🐰🕳️ først leser du deg litt opp på: http://www.e-yakimono.net...
    • IMG_7362.jpeg
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Lemen
    Lemen opprettet en ny tråd.
    Hei, Lufter for bytte (salg) en Panerai 005 som har vært trofast sommerklokke siden 2023 når den ble kjøpt fra medlem her inne...
    • IMG_2955.jpeg
    • IMG_0476.jpeg
    • IMG_2088.jpeg
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • JørgenO
    JørgenO svarte på tråden Breitling-tråden.
    Takker for denne. Jeg var faktisk ikke klar over at de hadde gjort denne endringen. Måtte derfor spørre vår svenske kontakt og han hadde...
  • JørgenO
    JørgenO reagerte på innlegget til Loevhagen i Breitling-tråden. Liker Liker
    Var innom AD i dag for å kjøpe en silver Chronomat B01 42mm (AB0134 Silver), og eneste kravet jeg hadde satt til klokken var at den de...