Siste aktivitet

• Chalshus
    Chalshus svarte på tråden Hi-Fi tråden.
    Så det er de horna han snakket om. Jeg trenger etterhvert en mellombassløsning. Jeg kommer på besøk en dag for å sjekke dem ut… om jeg...
  • Chalshus
    Chalshus reagerte på innlegget til Bjarnetv i Hi-Fi tråden. Liker Liker
    lenge siden sist jeg har vært på besøk hos "kevlar". første gang var i 2016, når anlegget så slik ut, med store mengder ALE aucustic...
  • Chalshus
    Chalshus reagerte på innlegget til holmby i Hi-Fi tråden. Liker Liker
    ser jo fullstendig space ut og garantert fett, men her stikker jo alt seg ut - men det var sikkert ikke helt slik du mente det :mrgreen:
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Henrik C i Grand Seiko-tråden. Liker Liker
    GS, jeans og ullsokker.
  • kire
    kire reagerte på innlegget til seiltid i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Matrosen i Dagens klokke. Liker Liker
    915 @ 911
  • J
    JayB reagerte på innlegget til seiltid i Dagens klokke. Liker Liker
  • B
    Blodstrupmoen svarte på tråden Hi-Fi tråden.
    Av alle ting å spør om så lurte eg litt på den benken du har . Ser jo ut som skuffene kan dras ut så en enkelt kan bla i plater . Er det...
  • Hammond
    Hammond reagerte på innlegget til crown guard i HJELP! Jeg skal lære meg å skru klokker!. Liker Liker
    I påvente av et st36 verk til å fullføre youtube-kurset mitt ble det rotet litt i en gammel arveskuff til min mor. Der tukket det opp...
  • B
    Blodstrupmoen reagerte på innlegget til Bjarnetv i Hi-Fi tråden. Liker Liker
    lenge siden sist jeg har vært på besøk hos "kevlar". første gang var i 2016, når anlegget så slik ut, med store mengder ALE aucustic...
  • B
    Blodstrupmoen reagerte på innlegget til Chalshus i Hi-Fi tråden. Wow Wow
    På besøk hos en entusiast på Tjøme. Utrolig sømløst og ingenting som stikker seg ut.
  • Sciarra
    Veldig morro tråd @crown guard. Jeg også gleder med til fortsettelsen 🙂
  • Todda
    Todda reagerte på innlegget til permagnar i Rasmus Sørnes - Verdensuret. Liker Liker
    Håper det er greit at jeg bumper denne tråden litt, slik at Sørnes-temaet kan samles :D. I går fikk jeg endelig muligheten til å se...
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til seiltid i Dagens klokke. Liker Liker
  • Todda
    Todda reagerte på innlegget til seiltid i Dagens klokke. Liker Liker