Hvem er det som fører Zenith i Norge nå? Og om man kan driste seg til å spørre om hva denne koster? Jeg synes den er lekker!Etter og ha lånt bort urverket sitt til Daytona på 90 tallet, låner nå Zenith litt layout fra Daytona som ‘betaling’.
Som forventet, litt tilpasningsproblemer med og finne rett hull/liggekomfort på remmen/klokken mot hånden.
Vis vedlegg 359794
Er Gjertsen i Bergen som holder stand.Hvem er det som fører Zenith i Norge nå? Og om man kan driste seg til å spørre om hva denne koster? Jeg synes den er lekker!
Er Gjertsen i Bergen som holder stand.
Nypris på denne i roségull er 238K.
Litt gøy og tenke på at en brukt Daytona med keramisk bezel koster 300K
Hva hadde du valgt?
Zenith - uten tvil! Å betale 300 for brukt Daytona i stål er så langt utenfor min fatteevne at det hadde jeg ikke gjort om jeg ble trua til det engang. Da hadde jeg heller kjøpt en gull på oysterflex ny. Så stas er det ikke med stål.Er Gjertsen i Bergen som holder stand.
Nypris på denne i roségull er 238K.
Litt gøy og tenke på at en brukt Daytona med keramisk bezel koster 300K
Hva hadde du valgt?
Bråkmaker!Daytona'en![]()
Det var der jeg fikk tak i min etter en meget hyggelig passiar over telefon med Hr. Gjertsen. Da var det ingen forhandlere på Østlandet lenger, men Thune har de i sortimentet nå.Er Gjertsen i Bergen som holder stand.
Ny Chronomaster Sport i titan.
Fin den altså, men er det bare jeg som synes at de lanserer nye modeller/farger fortere enn de klarer å få de ut i butikkene? Kanskje da spesielt Chronomaster Sport serien.
Vis vedlegg 359880
Super video!
Tidssonen på YouTube er tilbake – og drar i gang kanalen med en liten video om nye Chronomaster Sport i titan
Setter stor pris på likes, delinger, kommentarer og ikke minst abonnenter på kanalen!![]()