Zenith - mitt nye favorittmerke

kjellkristian

UTESTENGT
Medlem
14. mai 2012
Innlegg
143
Sted
Asker
Etter Omegas sjofle manøver mot min kjære lokale urmaker (som ikke lenger får kjøpe deler der ) var det nesten nødvendig å skifte favorittmerke.
Zenith blir det nye. Etter omsider å ha knekt koden med Omegas 14-sifrede ref.nummer, er det nødvendig å skaffe seg en tilsvarende oversikt for Zenith.
Hvor kan man best lese seg til noe kunnskap? Jeg har bestilt boka til Manfred Røssler, og kjenner til rotet rundt Nataf og hans etterfølger etter den påståtte grøftekjøring av merket. Ellers er det magert.
Mye spennende å lære, men hvor ?
 
Etter Omegas sjofle manøver mot min kjære lokale urmaker (som ikke lenger får kjøpe deler der ) var det nesten nødvendig å skifte favorittmerke.
Zenith blir det nye. Etter omsider å ha knekt koden med Omegas 14-sifrede ref.nummer, er det nødvendig å skaffe seg en tilsvarende oversikt for Zenith.
Hvor kan man best lese seg til noe kunnskap? Jeg har bestilt boka til Manfred Røssler, og kjenner til rotet rundt Nataf og hans etterfølger etter den påståtte grøftekjøring av merket. Ellers er det magert.
Mye spennende å lære, men hvor ?

Får urmakeren din deler til Zenith da?
Det er vel kun Lervik som får "lov" til å skru på Zenith i Norge?
 
Ja, det blir kanskje nødvendig å sende klokka til Knut, men Omega fortjener virkelig en skape i lakken.
Selv om en enkelt kunde selvfølgelig er uten betydning.
Men det gjorde jo så godt å få sagt det.
Og så har vi jo David-Andersen, da.