Zenith i Oslo!

Medlem
8. nov. 2008
Innlegg
218
Tidemann Urmakermester har fått inn en hyggelig samling med Zenith

Den nye CHRONOMASTER OPEN EL PRIMERO med big date er verdt en tur innom.
 
Har kikket litt på Zenith hos Christensen, mye fint. Flotte verk! Jeg liker dog de diskrete modellene deres best, som denne:

03-0520-4002-01-c492.jpg


Men du verden hvor artig det kan være med en kikk inn i det helligste! Både "open heart" og big date er jo artige greier, men det jeg synes noen ganger det forstyrrer harmonien.
 
Det er gledelig!

Dessverre for sent for min del, for nå er min nye Zenith Grande Chronomaster GT bestilt. Men den kjøpes ikke i Norge.

Zenith er så definitivt vakre klassiske ur - at least Chronomaster og Class modellene.
De nyere modeller er nok litt for mye "fashion" og hype for meg. Men så er jeg nok litt (for) konservativ i stilen fortsatt, muligens... Men da hverdagen består i dress (mainly), så passer Chronomaster'n perfekt... :)

Uansett er det helt på sin plass med Zenith-forhandler i hovedstaden. Christensen i Paleet la jo inn årene.
Men det er vel noe med det norske markedet da....
Ikke alle merker blir like store "hits".... her på bjerget.... :?
 
Moore skrev:
Christensen i Paleet la jo inn årene.
Men det er vel noe med det norske markedet da....
Ikke alle merker blir like store "hits".... her på bjerget.... :?

Er ikke hva jeg har hørt... Jeg mener han mistet lisensen eller ikke fikk fornye. Mulig jeg har hørt feil :)
 
JonasV skrev:
Moore skrev:
Christensen i Paleet la jo inn årene.
Men det er vel noe med det norske markedet da....
Ikke alle merker blir like store "hits".... her på bjerget.... :?

Er ikke hva jeg har hørt... Jeg mener han mistet lisensen eller ikke fikk fornye. Mulig jeg har hørt feil :)


Du har sikkert rett.
Jeg vet ikke bakgrunnen. Men årene ble ihvertfall lagt inn/ned/bort... :)

Anyways; - godt "vi" er representert igjen. :D