Solgt Zenith El Primero Chronomaster 42 mm

Medlem
28. aug. 2018
Innlegg
2
Sted
Oslo
Selger denne juvelen av en Zenith El Primero Chronomaster 42 mm på stållenke.

Den er kjøpt i Norge fra Lervik Ur i september 2019, og den er kun brukt av meg. Har ikke brukt den så mye heller, siden jeg har ganske mange andre klokker. Den har kun de vanlige hairlines, og ingen såkalte dings eller riper.

El Primero er et utrolig pent inhouse urverk som er historisk signifikant og høyt respektert i klokkemiljøet. Her får du den i en veldig pen klokke med vakre detaljer og allsidig design. Funker til jeans og dress. Og møter du noen i klokkemiljøet er det instant creds og fin klokkeprat. Den kommer med den originale lenka som i seg selv koster 11 K og gjør det til en flott pakke i stål med den famøse tricoloren på skiva.

Referansenummeret er 03.2040.400/69.C494

Pris for Tidssonen-folk er 55.000 kr

Alt av papirer, boks og slikt er såklart med. Jeg har gode referanser på Klokkeriet og Finn, og jeg er langtids medlem av forumet på Tidssonen. Slå meg opp så du vet at du gjør en trygg handel. Jeg holder ellers til på Kampen i Oslo på dag- og kveldstid, hvis du vil komme på en helt uforpliktende prøvetur (utenom første par ukene i April, da jeg er bortreist).

01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
08.jpg
09.jpg
 
Redigert: