Zelos Watches

@acnorway

Tusen takk for et fantastisk utdypende og illustrert svar!
Jeg må si at lysten til å skaffe seg en eller faktisk to av disse ble enda større. Jeg synes både din i bronse, og den i stål/grått ser bra ut - og til den prisen er det vel greit å være litt gæærn!?

Og: Jeg har bokmerker bloggen din. Gleder meg til å lese mer.

Hyggelig å høre @Topher :) Jeg synes dette er mye klokke for pengene. Spesielt etter jeg hadde den på timegrapheren. Dersom du kjøper stålversjonen hadde det jo vært interessant å høre dine tanker om den. Kjøper du begge har du jo tilogmed mulighet til å gjøre en sammenligning :)

Redigert av en moderator:
Har siden den første lanseringen hatt jevnlig kontakt med Elshan (eier av Zelos) som i det siste har kommet med to nye modeller.

Først lanserte de Chroma, som har litt moderne look:

9e50677b95f999283ac2bdd0d10e98ad_large.jpg

Og nå har de nettopp lansert et nytt Kickstarter-prosjekt som heter The Abyss. En bronze-klokke med vanntetthet på 3000m. Synes denne virker veldig spennende :)

35bd6315af478ee02effb6901e95076c_large.jpg

e61741387abf0720e2cf0f4d3133f3b0_large.jpg

Link til Kickstarter: https://www.kickstarter.com/project...-bronze-engineered-for-the-extrem/description

Veldig spennende, synes e har fått til skiven veldig mye bedre en mange andre micro brands

Enig. Synes også det er bra at de viderefører mange av de samme elementene som de hadde på Helmsman-skiven inn i Abyss-serien. Bortsett fra at det ser ut som det blir mer en slags sunburst-effekt nå ;)