"You've got some balls!"

Medlem
21. okt. 2009
Innlegg
138
Sted
Fredrikstad
Hei,

For en liten stund siden gjorde jeg noe meget dumt. Jeg kvittet meg med en klokke. Jeg var egentlig særdeles fornøyd med den, men jeg følte at jeg hadde to for like klokker. Jeg velger å fortelle historien gjennom bilder av mine Balls;)

Klokkken som ble solgt var en lekker Ball "Mad Cow":
IMG_4743.jpg


Klokken jeg beholdt, var en überfantastisk "Ball Alligator", kjent for de som er interesserte i Ball klokker. Grunnen til at jeg beholdt alligatoren, var at den er vanskelig å få fingrene på igjen:
IMG_4740.jpg


Det tok ikke lange stunden før jakten på en ny klokke var igang. Jeg hadde bestemt meg for å bruke lang tid på å planlegge neste kjøp. Jeg hadde jo fått meg en Pam 005, så jeg måtte vel være fornøyd nå.. Det ble ikke helt slik. Hulrommet etter salget av "mad cow`n" ga seg ikke. Jeg angret..

Nå klarte jeg ikke vente lenger. Jeg måtte få meg en ny klokke. Vi prøver:

Ventetiden er over. Det ble selvfølgelig Ball:)

IMG_0238.jpg


Lekker eske følger som vanlig med. Dette virker nesten kjent;

IMG_0241.jpg


Oii.. Snakker vi déjà vu ?????

IMG_0244.jpg


Selvfølgelig! Oppkalt etter etter John "Mad Cow" Herbel. En nydelig Ball engineer hydrocarbon "Mad cow" black dial;)

IMG_0242.jpg


IMG_0296.jpg


IMG_0288.jpg


IMG_0294.jpg


Uklarheten i bildene under, skyldes nytt kamera med uvante funksjoner. Samt begeiestringen over å ha fått klokken i hus.

IMG_0252.jpg


IMG_0276.jpg


Strålende fornøyd:) Dette er en keeper. Takk for oppmerksomheten:cool:
 
Tøft, grattis med ny-Ball! Den ser veldig bra ut, og det ser jo ut til at lumen er sedvanlig Ball-standard. Den patenten med kronebeskytteren, hva gjør den egentlig? Låser den krona, eller beskytter den bare mot at den skal bli trukket ut i kampens hete?
 
Takk så mye:D Lumen er ubeskrivelig. Det er nesten umulig å vise gjennom bilder, må oppleves!

Foruten å beskytte deler av kronen, ja så hindrer den at den blir dratt ut..en liten push knapp er alt som skal til for å åpne "claspen" ;)
 
Grattis, flotte klokker begge to.
Om det er noen her inne som har "Balls" så må det da være deg.:p

Nice.
 
Se her ja..................

Da ble det jo ny klokke relativt raskt...... Har aldri klådd på en Ball. Ble veldig veldig fascinert av de da jeg begynte å lese Watch Time i 2005 og oppdaget de der. Husk å ta de med hvis det noengang blir noen gtg/nurk-møte på deg. Gratulerer med nytt ur!!!!!!!!!!!!
 
Takker for hyggelige tilbakemeldinger:)

Den var meget pen, fin størelse også. Hvordan sitter den på hånden?

Den passer ypperlig til meg. Sitter som støpt, er 42mm. Behagelig å ha på. Nå har jeg bare brukt gummirem på de andre Ball klokkene mine, så dette er den første jeg skal gi litt tid med lenken. Foløpig føles det veldig bra:)