UJU
Støttemedlem
De nye YM'ene er flotte, det eneste ankepunkt jeg har er manglende keramisk bezel i en eller annen form
Hva er bezel egentlig lagd av? Hvitt gull?
Forøvrig ikke enig i at c-bezel er svarer for alle bezler.
Men er veldig enig med @Thomas84: blåfargen trenger tilvenning, skiva og klokka forøvrig er nydelig!
Er det en klokke jeg kunne tenkt meg, så er det den altså! Utrolig lekker sak!Den drukner ikke akkurat i bilder denne tråden, så her er mitt bidrag!
Drar opp denne tråden fra dypet igjen. Yachmaster har kommet med en ny skive. Skiva liker jeg, blå skrift og sekundviser er litt artig. Likevel er disse blå elementene noe jeg må vende meg litt til.Vis vedlegg 9113
Da fikk jeg det bekreftet, takk for det! IWC som du nevner kunne nok godt ha implementert lignende; min Yacht Club er enten alt for løs, eller stopper blodtilførselen til fingreneEnig med deg, den er lekker! Hensikten med disse randene under er som du sier. De sørger for god, men samtidig veldig elastisk, friksjon mellom rem og hud slik at en forholdsvis tung klokke ikke danser rundt på armen. Det betyr at du ikke trenger å stramme remmen så hardt som jeg for eksempel må med Aquatimeren. Og som du sikkert kjente da du prøvde den på; remmen er silkemyk!
Prøvde denne på Bjerke nettopp, den er helt fantstisk! En av mine favoritt-Rolexer Og glitrende service hos Bjerke!
Når har du tenkt til å tilby meg denne til en svært billig penge? @Tetragrammaton