Yacht-Club Chrono

Medlem
22. jan. 2014
Innlegg
512
Sted
København
Hei,

Lurte på om jeg skulle kjøpt meg en hvit skive til min black-dial IWC, men ser til min forskrekkelse at det har kommet ut en ny og litt mindre utgave, hvor vanskelig vil det være å oppdrive en slik skive? Og hvor mye må jeg regne med å gi for én? :)
 
Det er ikke noe problem å skaffe hvit skive til klokken din, selv om det kommer ny modell. Prisen er imidlertid vanskelig å forutsi, men jeg kan sjekke det.
 
  • Liker
Reaksjoner: thomask
Det er ikke noe problem å skaffe hvit skive til klokken din, selv om det kommer ny modell. Prisen er imidlertid vanskelig å forutsi, men jeg kan sjekke det.

Hadde vært supert med bare et estimat også, dersom det skulle vise seg vanskelig å finne en eksakt pris før en eventuell bestilling inntreffer! :)
 
Hei. Skiven koster kr. 2.700,- også kommer arbeid i tillegg. Siste biten er litt vanskelig å forutsi siden vi ikke har sett klokken din, men det bør ikke bli all verden. Det er 1 skive på lager hos IWC for øyeblikket.
 
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik og thomask
Hei. Skiven koster kr. 2.700,- også kommer arbeid i tillegg. Siste biten er litt vanskelig å forutsi siden vi ikke har sett klokken din, men det bør ikke bli all verden. Det er 1 skive på lager hos IWC for øyeblikket.

Strålende! Jeg hører av meg, dersom det skulle bli aktuelt! Takk for hurtig svar, tommel opp! :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik