WTB Underforum

Medlem
15. juli 2009
Innlegg
6.509
Hadde det vært en fordel å hatt et WTB underforum i "Kjøp & Salgs" forumet?

Hadde blitt mer ryddig.
 
Det er da ikke SÅ mange som vil kjøpe Submarinere at de trenger eget forum? ;)

Jeg leste akkurat det samme, regnet med at det var kritikk til Reidar:p

Er helt enig med trådstarter, og skille FS og WTB kan være ryddig.
 
Jeg ser virkelig ikke problemet med å ha dem i samme forum. Jo flere underforum vi har, desto "tyngre" blir forumet å utforske.
 
Jeg leste akkurat det samme, regnet med at det var kritikk til Reidar:p

Er helt enig med trådstarter, og skille FS og WTB kan være ryddig.

Nå er det søren me lenge og langt mellom hver WTB annonse jeg har lagt ut de siste månedene. Om du kompenserer for alle FS annonsene jeg har lagt ut i tillegg så ser jeg virkelig ikke problemet med dette...:D
 
Hadde definitivt blitt mer ryddig.. Men de fleste som slår til og selger en klokke på WTB-post gjør det gjerne på impuls? Jeg tviler på (selv om jeg hadde hatt noe å selge) hadde giddet å følge med på et underforum som besto av WTB. Men det er kanskje andre holdninger blant majoriteten?
 
Fornuftig tips, Sponon!

Har tatt en gjennomgang av omfanget av WTB posts, og det viste seg å være mange flere av disse enn man kanskje skulle tro.

Slik jeg ser det er fordelene ved en egen WTB kategori større enn eventuelle bakdeler. Ønsker derfor å prøve et underforum for en periode, og se hvordan dette fungerer i praksis.

http://www.tidssonen.no/forum/forumdisplay.php?27-%D8nskes-kj%F8pt
 
Personlig kikker jeg f.eks. aldri på WTB-forum på andre klokkefora. De gangene jeg har solgt klokke til WTB er her inne på TS, hvor det da har dukket opp en relevant annonse og jeg har tenkt "hvorfor ikke selge den, ja". Jeg tror at det kommer til å slå negativt ut for de som ønsker å kjøpe klokker. Men, det skal bli spennende å se om det blir en suksess :)