WTB: Omega Speedmaster Professional

Medlem
8. feb. 2010
WTB: Omega Speedmaster Professional **KJØPT**

Er helt fersk på forumet, og foreløpig imponert over engasjement og aktivitet. Forsøker meg med en annonse på en klokke som jeg gjerne skulle hatt tak i.

Som så mange andre så synes jeg disse er klassiske og vakre ur. Og jeg vet at det er en grunn til at disse sjeldent dukker opp på bruktmarkeder.

Men hvis noen har en slik klokke, og skulle være interessert, så er jeg på utkikk etter en slik.

Kan også være interessert i andre varianter, men da kun 42mm versjonene.

Bor i Oslo, så kan møtes for rask handel i Oslo og omegn.

Ta kontakt på PM

/Christopher

3570.50.00.jpg

Klokke kjøpt!

Må få lov til å si at jeg er meget fornøyd og imponert over forumet og dets medlemmer! Sitter nå med min nye "near mint condition" speedmaster på hånden. Og det etter kun litt over et døgn.

Retter også en stor takk til selger av klokken, som ikke bare har gjort meg til en lykkelig speedmaster eier, men som også opptrådde meget ryddig, profesjonellt og hjelpsomt i denne handelen. Og som gjorde at mitt første bruktkjøp ble en positiv opplevelse!

Vedkommende får stå frem hvis han selv ønsker det.

/Christopher

Gratulerer!

Var jo ikke verst å få tak i en så fort! Er jo flere som har hatt WTB annonser ute her i lengre tid uten å få tak i en Speedy :D

Kos deg med en flott klokke!

Henrik

Nå må vi få se bilder, Christopher :mrgreen:
Gjerne i en egen tråd i "galleriet"

Gratulere!!

Kjenner jeg blir både misunnelig og forbannet på den personen som solgte deg denne siden jeg har hatt en kjøpsannonse ute i lang lang tid!

Tør jeg spørre hva du måtte ut med for denne ? :D

Du har iallefall fått deg en nydelig klokke, kos deg :D