WTB BREITLING

Medlem
10. feb. 2010
Innlegg
132
Sted
kristiansand
Hei,det ligger en Breitling Superocean på finn til 8k,kjenner ikke Breitling så godt,noen som kan hjelpe litt her? Ser det ligger en på forumet også men det blir for dyrt for meg.
Tar imot alle innspill og råd.
Har en Omega smp midsize som eventuelt viker plassen for Breitling
Mvh Morten
 
Ingen som har en mening?

Morto

Du vet veldig godt at det er bumpe-regler her på forumet...

Skal du ha en mening om klokken på finn, så er det en fordel å legge ut en link, så slipper vi å måtte lete etter den :)
 
Virker som en grei pris. Om klokken er servet de siste årene så er det en god pris.
Om ikke så koster vel en sevice på denne ca 3500.

Tror ikke du får tak i en superocean billigere.
 
breitling

Morto

Du vet veldig godt at det er bumpe-regler her på forumet...

Skal du ha en mening om klokken på finn, så er det en fordel å legge ut en link, så slipper vi å måtte lete etter den :)
Sorry for den,vet ikke helt hvordan jeg legger inn linken og tenkte ikke så veldig typisk bumping her i forespørselen,tenker heller at salg og bumping ikke hører hjemme,men skal skjerpe meg:cool: Tror forresten jeg beholder smp min en stund til.
morten
 
SuperOcean Professional

Hei!

Denne SuperOcean har en bra pris. Den ser pent ut (på bilder), uten noen synlige riper eller merker hverken på boet, glasset eller lenka. Men...
det er rart uten noen bilder av baklokket eller papirer (garantikortet). I kortet skal også stå om ev. serviser siden 2004. Breitling klokker med automatisk urverk skal på serivce hvert 5. år. Og det er ikke bilig her hos norske AD.
det sasvnes også modell eller referansenummer. SO Professional (5000 ft) har enten A17045 eller A17345. Men denne modellen ble avviket i 2003 (eller bare byttet navn i SuperOcean da den "gamle" SuperOcean med 1000 ft gikk ut av produksjon). Produksjonsdato i format "wwyy" skal være inngravert mellom lugs. Muligens at den var produsert i slutten av 2003 og solgt i 2004.
Ta en prat med selgeren om det eller be om flere bilder.
Lykke til!
 
breitling

Hei!

Denne SuperOcean har en bra pris. Den ser pent ut (på bilder), uten noen synlige riper eller merker hverken på boet, glasset eller lenka. Men...
det er rart uten noen bilder av baklokket eller papirer (garantikortet). I kortet skal også stå om ev. serviser siden 2004. Breitling klokker med automatisk urverk skal på serivce hvert 5. år. Og det er ikke bilig her hos norske AD.
det sasvnes også modell eller referansenummer. SO Professional (5000 ft) har enten A17045 eller A17345. Men denne modellen ble avviket i 2003 (eller bare byttet navn i SuperOcean da den "gamle" SuperOcean med 1000 ft gikk ut av produksjon). Produksjonsdato i format "wwyy" skal være inngravert mellom lugs. Muligens at den var produsert i slutten av 2003 og solgt i 2004.
Ta en prat med selgeren om det eller be om flere bilder.
Lykke til!
Takk for et utfyllende og prof. svar:D
Morten