WTB: Ønsker å kjøpe Rolex GMT master II ** KJØPT **

Medlem
25. des. 2007
Innlegg
1.092
Sted
Bærum
Hei!

Jeg er på utkikk etter en Rolex GMT master eller GMT master II i stål. Halv-gull er ikke av interesse.... Send meg gjerne en PM med hva du har, pris og bilder.... (Kan også være interessert i andre Rolex sportsur)
 
Re: WTB: Ønsker å kjøpe Rolex GMT master / II

Hehe.... Nja... Er ikke så mange panerai til salgs om dagen akkurat. I så fall hadde jeg fort kjøpt det isteden :) Men prøver å bygge opp en liten samlig med litt av hvert. Og Rolex var jo det store den gang jeg ble interessert i klokker. Jeg har vært gjennom mange forskjellige merker opp gjennom tiden, men jeg har jeg aldri hatt en rolex. Så det er på tide!

Men (!) Panerai ligger helt klart mitt hjerte nærmest ;)
 
Re: WTB: Ønsker å kjøpe Rolex GMT master / II

Kult Risti!

Er stadig noen ute på Finn.no. Når det gjelder pris tror jeg markedet er godt nok, vet ikke om du får dem så mye billigere enn 23-24k for et pent eksemplar av nyere dato. På Timezone går de kanskje for noe under $4000, legger du på 25% moms ender du vel opp på det samme. Så det kan jo være hipp som happ. Kan hende noen har gode kontakter her som kan fikse bedre priser? Betalte 25k for min på Finn, klarte ikke prute meg lenger ned :D

Ellers kan du jo gå for vintage dersom du vil ha noe med enda litt mer sjel :!:
 
Re: WTB: Ønsker å kjøpe Rolex GMT master / II

Er det en sånn du mener?? :)
 
Re: WTB: Ønsker å kjøpe Rolex GMT master / II

Holder med deg Risti4life..

Jeg har tilogmed havnet litt i tenkeboksen om Rolex selv.

Frik: Utrolig pent med pepsi!
 
Re: WTB: Ønsker å kjøpe Rolex GMT master / II

Takk DJM, også har den plexi! Og jeg mener det er mye finere enn de som lages i dag, klokken blir mye,-hva skal jeg si, rundere og mer behagelig å ta på, akkurat som en kvinne.. :D
Til info er dette em 16750 mod.
 
Re: WTB: Ønsker å kjøpe Rolex GMT master / II

Ja Frik, det er en sånn jeg tenker på..... Og uansett hvilken bezel-ring som sitter på den jeg ender opp med å kjøpe så kommer den raskt til å bli byttet ut med en pepsi ;) Det er etter min mening den fineste!

Og ja, synes det er utrolig pent med plexi-glass. Det gir klokken et helt spesielt utseende. Men av praktiske årsaker, pluss at det ikke er mange kronene å spare på å kjøpe en vintage (og i mange tilfeller en velbrukt klokke), seer jeg først og fremst etter en litt nyere utgave.
 
Re: WTB: Ønsker å kjøpe Rolex GMT master / II

Det er helt greit det Risti, jeg ville bare pirre Rolexsuget ditt litt ;)
Forresten bruker kona mi den om dagen, det er litt lekkert :p
Lykke til på jakten.
 
Re: WTB: Ønsker å kjøpe Rolex GMT master / II

Har svart/rød montert på selv, men en pepsi bezel insert er i posten en av disse dagene. Jeg vet ikke om jeg skal få den montert med det samme, men det er kjekt å ha til en senere anledning.

Hva kaller man nå svart/rød egentlig? "Coca"? :roll:
 
Re: WTB: Ønsker å kjøpe Rolex GMT master / II

Anders skrev:
Hva kaller man nå svart/rød egentlig? "Coca"? :roll:

Hehe... spot on... På engelsk kaller man den i alle fall "Coke" ;)

Men pepsi er utvilsomt min favoritt, og nå er den i hus!
 
Frik skrev:
Biiiiiiilder!!!!!

Hehe.... Jada de kommer snart!

Men klokken er en tur inne hos Bjerke, da den gikk litt fort + at jeg får de til å sjekke at alt er i orden. Ble en ganske godt brukt, men ikke alt for gammel GMT master II (z serie).

Endelig (!) er også jeg en rolex-eier ;)
 
Grattis Risti du kommer til å like den, garantert! Men den blir litt pinglete i forhold til PAMèn. Det går som regel over
etter et par dager.
Jeg kjøpte meg den første Rolexen da jeg ble 20 (et par år siden..) det ble da en Submariner med sort bezel, jeg angret som en hund i flere år på at jeg ikke kjøpte meg en GMT med pepsi! :cry:
Derfor er det litt godt å bare ha den nå, selv om jeg ikke bruker den så mye om dagen. :)
 
Takk, takk.... Tror nok jeg blir fornøyd!
Er mest sannsynlig en "keeper" ;)
Den er litt liten, men jeg får leve med det... Skal bli godt å få den på armen!
 
Takk for det! Må vel innrømme at nicket ikke er like kledelig lenger .....

Men .... nja... "Pepsi4life"; jeg er litt skeptisk :?

Skulle tro jeg var storkunde av pepsi :D