Wis unboxing!

Thomas84

Støttemedlem
Medlem
14. aug. 2012
Innlegg
2.935
Sted
Rælingen
Jepp, da er jeg her da. Siden jeg fant veien inn på tidssonen har jeg jo vært gjennom litt av hvert. At jeg skulle inn på dette merket, trodde jeg ikke i starten, men det trodde jeg ikke om Panerai heller. Og det viste seg å være den beste impulshandelen jeg noensinne har gjort!

Var innom Protid på Storo, var ganske sikker i min sak egentlig. De hadde modellen jeg har vært avstandsforelsket i inne, og jeg prøvde den på armen. Den var absolutt fin, men den ga meg ikke det siste lille, dessverre.
Ved siden av "min utvalgte", sto en annen lekkerbisken. I bunn og grunn samme klokka, men fortsatt annerledes.
Grunnen til at valget havnet på denne er at det satt godt på armen, hadde et lekkert fargespill, og jeg har ikke sett mange andre med denne. Merket er godt kjent, også her inne, men det er vel andre modeller som er "the shit".

Etter en lengre prat med Gulbrandsen, måtte jeg hjem en tur, roe tankene. Samboern dukket opp hjemme, og jeg forklarte og viste bilder. Vi skulle til byen på middag, så jeg overtalte henne til å bli med meg innom en gang til.
Hun var enig med meg om hvilken farge jeg skulle ha. Jeg var i utgangspunktet bestemt på blå, men etter litt prøving, syntes vi begge at hvit var mer kledelig på meg.

Da gikk det som det måtte gå, kortet ble dratt, posen i hånda - på gjensyn!

Nok prat, her er bildene:)










Her, justert og på hånda - det obligatoriske WS!




Takk for titten:)
 
Redigert:
Gratulerer så mye med WIS-status og lekker Omega :)
Liker spesielt fargen på viserne. Den ser jo utrolig flott ut :)
 
:D

Gratulerer så mye med knallfin AT og ikke minst med WIS-status ;)
Så jo ut som den satt som støpt!
 
Denne er virkelig snasen:) Når blått funker så ser det slik ut!
Grattis