Winder/opptrekker

Medlem
8. mars 2014
Innlegg
948
Sted
Oslo
Hei,

Sitter og vurderer å kjøpe meg en winder.. Har et par klokker som brukes akkurat litt for lite til avdelingen holdet seg gående mellom. En "finklokke" som jeg bare bruker på jobb og i selskap, og en som gjerne blir liggende to døgn mellom bruk og typisk akkurat har stoppet når jeg plukker den opp. Tenkte gå for en trippel eller quad-winder (for å ha litt å gå på, hehe), og gjerne med oppbevaring til de to quartzene jeg ofte bruker. Så på denne fra Wolf design: Heritage Triple 2.1 Winder with Cover and Lock-In Cuff | 270502 | WOLF

Innspill eller tips? Syns vel 750usd pluss frakt og mva blir i overkant, men ikke umulig heller..
 
Ingen tips, så da ba jeg Christopher Ward om hjelp da jeg likevel kjøpte klokke der. Endte med Designhütte Piccolo, så får vi se om det blir suksess.
image_70005_81_4.jpg
 
Vet ikke hvis du allerede har kjøpt en vinder men jeg kjøpte en Ferocase fra Ebay for en uke siden. Kommet i går, fint og robust pakket. Første inntrykk er veldig bra, tror neppe at den veiledende pris fra 1100 euro er realistisk men for en tusenlapp ser det veldig bra ut. Jeg fikk pakken med et stempel ¨Tollfritt vare¨ men siden det er DHL regner jeg med å få en regning i posten denne uke for MVA og fortollingskostnader. Så hvis totalen blir under 2K er jeg en fornøyd person. Eneste spm som gjenstår er hvor god den funker over lang tid. Det følgte til å med en fint NATO reim i tillegg :p

Vinderer sto på nattbordet i natt og den er så stille at jeg kan ikke høre den mens jeg sov på ca 0,5 meter avstand :)

2dlowsl.jpg



2ypjccz.jpg



kxqpk.jpg



r8tqo0.jpg



2rw9v6r.jpg