Watchpart.co.uk, Flott delebutikk med god og rask service!

Medlem
2. juli 2011
Innlegg
110
Sted
Trondheim
Manglet en midtskrue til en Tag heuer link lenke, prøvde først begge de autoriserte forhandlerne i Trondheim for å høre om de kunne ha denne på lager, eventuelt om du kunne skaffe en. Dette er det som skjedde:

-Første forhandler hadde bare hele ledd og kunne ikke ta skrue fra det for så å bestille ny til sitt ledd. Jeg måtte levere fra meg klokken så de kunne ha den liggende i rundt 2 uker om jeg bestilte skrue hos de (Dette forstår jeg absolutt ikke).
Kunne forvente meg pris på rundt 250-300kr.

-Forhandler 2 kunne jeg også forvente en leveringstid på ca 2 uker, fikk ingen pris.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hadde på forhånd sjekket om jeg fant delen på nettet, og kom da over - WatchPart.co.uk - Watch Parts, Tag Heuer, Omega, Tools, Links som virket veldig greie.
De hadde leveringstid på 7-10 dager fra Tag Heuer om de selv ikke hadde varen på lager.
Jeg sendte en bestilling rundt kl23 onsdag 4.juni, morgenen etter fikk jeg mail om at de hadde skruen på lager og skulle sende den med en gang.

Mottok pakken i dag 11.juni. Skrue samt ekstra spiss til Bergeon verktøy kom seg på 170kr med frakt.

Alt i alt er jeg meget fornøyd med service og ikke minst leveringstid:) Under følger bilde av monsterskruen.

DSC_00971.jpg


mvh
stian
 
Tiltredes. Har selv bestilt Heuer-spenner derfra tidligere, som ikke var så lett å oppdrive hverken like raskt eller like billig noe annet sted ...