Watch Time abonnement - erfaringer

Medlem
11. des. 2013
Innlegg
20
Sted
Oslo
Etter å kjøpt Watch Time på flyplasser og Narvesen i flere år falt jeg for det relativt hyggelige abonnementstilbudet og tegnet et toårs-abonnement sammen med min far i sommer.

Etter 2-3 måneder uten å se snurten av et blad i postkassen tok jeg kontakt med Watch Time, og de sa de skulle sende et erstatningsblad i posten. Fikk så omsider utgaven med GMT Master II på forsiden i posten. Siden har det ikke kommet noen blad. Tok igjen kontakt med Watch Time like over nyttår, og de sa de skulle sende bladet på nytt, men har enda til gode å motta noen fler utgaver.

Er det flere enn meg som har dårlige erfaringer med sitt Watch Time-abonnent?

PS. Beklager om jeg har feilpostet!
 
Jeg fikk abonnement til jul. Fikk en lapp i posten med en bekreftelse på at jeg er blitt abonnent, men ikke fått noe blad enda.

Trist å lese at de tilsynelatende ikke sender ut blader. Kanskje jeg også bør ta kontakt?
 
Jeg hadde et 2-års abbonement. Tok lang tid før det første nummeret kom men abbonementet varte tilsvarende lenger. Var ryddig levering når det først startet.
 
Jeg har abonnert siden 2003 har aldri gått glipp av ett eneste nummer. Må si meg veldig positivt overrasket :) sikkert bare litt startvansker. Blir nok bra når de er kommet igang. Har latt merke til att de har sendt det fra litt foskjellige steder opp igjennom årene. Har sikkert noe med trykkeri avtaler å gjøre. Tror det kommer fra Mexico nå. Men gled dere, det er alltid en positiv overraskelse når det plutselig ligger i postkassen ;)
 
Redigert:
Jeg abonner også på WT, men på Ipad. Det eneste jeg vil bidra med i denne tråden er at de har gjort en fantastisk jobb med å få innholdet digitalisert og det er en av få magasin som er komfortabelt å lese på nettbrett. Så for de av dere som ønsker å abonnere på bladet vil jeg anbefale å prøve ut nettversjonen.

Tror det koster 280kr/år, noe som gjør det mye billigere. Før 2013 kjøpte jeg alle bladene på Narvesen til 140kr/stk. Vel verdt pengene osv men jeg må altså bare slå et slag for nettutgaven. Supre saker.
 
Hatt masse problemer med renewal og med eksemplarer som ikke har dukket opp. Men kundeservicen er veldig imøtekommende.
 
Litt startproblemer her også, men etter at jeg tok kontakt har bladet kommet regelmessig. Jeg har abonnement på iPad og papirutgaven. Har funnet ut at jeg trives best med å bla fysisk i bladet, men nettutgaven er super til å lese alle tidligere utgivelser:D
 
Samme problem her. Første utgave kom aldri, så jeg tok kontakt med kundeservice (som forøvrig er veldig bra) som da sendte erstatningsblad. Etter det har alt gått på skinner
 
Jeg abonner også på WT, men på Ipad. Det eneste jeg vil bidra med i denne tråden er at de har gjort en fantastisk jobb med å få innholdet digitalisert og det er en av få magasin som er komfortabelt å lese på nettbrett. Så for de av dere som ønsker å abonnere på bladet vil jeg anbefale å prøve ut nettversjonen.

Tror det koster 280kr/år, noe som gjør det mye billigere. Før 2013 kjøpte jeg alle bladene på Narvesen til 140kr/stk. Vel verdt pengene osv men jeg må altså bare slå et slag for nettutgaven. Supre saker.


Dette kan jeg skrive under på. Oppdaget magasinet i aviskiosken for noen måneder siden, og i dag kjøpte jeg det nyeste nummeret. Har lest ca 30 % og jeg er allerede sikker på at jeg skal begynne å abonnere. Zooming og å bla mellom sider fungerer perfekt, og reklamene er jo kanskje det mest geniale, med videoer og album med bilder. Anbefales på det varmeste.
 
Da satser jeg på at det bare er litt oppstartsproblemer og at utgavene etter hvert kommer regelmessig annenhver måned. Sitter stort sett å leser på pc og mobil dagen lang, så foretrekker helt klart å lese WT i papirutgave, spesielt ettersom det ofte blir lest på sengen for å sette i gang klokkedrømmer ;)