J
jayeff
Guest
... Hvis du allerede hadde sett deg ut daytonaen fra før så er den eneste effekten av tudoren at du kommer kommer til å kjøpe daytonaen enda raskere.
...
Erik
Ja, da er det jo egentligt bare å handle Tudoren da
... Hvis du allerede hadde sett deg ut daytonaen fra før så er den eneste effekten av tudoren at du kommer kommer til å kjøpe daytonaen enda raskere.
...
Erik
Ja, da er det jo egentligt bare å handle Tudoren da![]()
Trodde ikke du likte chronograph'er jeg...
Hva har skjedd?![]()
Jeg tipper det er tidssonen.no som har skjedd. Som med mange av oss...![]()
Jeg tipper det er tidssonen.no som har skjedd. Som med mange av oss...![]()
Kjøp! Liker at du tenker på en Tudor og ikke en Rolex. Kjekt å se litt andre ur på håndleddet til folk. Føler det er mye Rolex på armene nå for tiden.![]()
Kjøp! Liker at du tenker på en Tudor og ikke en Rolex. Kjekt å se litt andre ur på håndleddet til folk. Føler det er mye Rolex på armene nå for tiden.![]()
Ikke her hvor jeg bor i alle fall. Her er Rolex, eller mekanisk klokke for den del, like vanlig som bikini i Kabul.
Finnes annen lenke også![]()
Hva med å bare droppe denne tulle Rolexen og kjøpe deg en Daytona med en gang? Alle vet jo at du kommer til å kjøpe en før eller senere![]()
...istedenfor å kjøpe bare for å kjøpe![]()
Den var griselekker, men jeg kjenner en som selger en IWC Chrono også![]()
Men, det blir kanskje en slik i stedet
![]()
Har ikke helt bestemt meg enda...
De der er virkelig flotte!!
Men prøv en på først. Jeg ble veldig skuffet over hvordan Speedmaster reduced så ut på min hånd.. Og vi vet begge at du har større hånd en meg..