Vurderer Speedmaster 3570.50 hva mener dere?

Husk at du må legge på 25 prosent i moms på kjøp fra utlandet. Brukte 3570 går vel for 27-28 her, så da ville jeg heller kjøpt "lokalt"... :)
 
Får god pris på den, så lønner seg.
Men klarer ikke å finne ut av hvordan jeg kjøper den klokka der.... Noen som har handlet derfra som vet hvordan jeg må gå frem?
 
Ja, men blir fortsatt en del dyrere... Men jeg er ikke kar om å skjønne hvordan i alle dager jeg får handlet fra butikken... Selger mener det skal være en trusted checkout knapp å trykke på, men får ikke opp noe slikt i det hele tatt. Og jeg er ikke sugen på å overføre penger til kontoen deres... Noen som har kjøpt fra Chrono24 som vet hva jeg må gjøre??
 
Ja, men blir fortsatt en del dyrere... Men jeg er ikke kar om å skjønne hvordan i alle dager jeg får handlet fra butikken... Selger mener det skal være en trusted checkout knapp å trykke på, men får ikke opp noe slikt i det hele tatt. Og jeg er ikke sugen på å overføre penger til kontoen deres... Noen som har kjøpt fra Chrono24 som vet hva jeg må gjøre??
http://www.chrono24.no/info/checkout.htm
 
Har lest den der hundre ganger, men jeg ser ikke det symbolet de refererer til noe sted, hverken for denne klokken eller noen annen.
Har selv søkt opp alle klokker hvor man kan betale med trusted checkout uten at den knappen/symbolet er der.
Så fint hvis noen andre kan gå inn på chrono24 og sjekke om de får det opp.
 
Har lest den der hundre ganger, men jeg ser ikke det symbolet de refererer til noe sted, hverken for denne klokken eller noen annen.
Har selv søkt opp alle klokker hvor man kan betale med trusted checkout uten at den knappen/symbolet er der.
Så fint hvis noen andre kan gå inn på chrono24 og sjekke om de får det opp.
Dukker ikke opp til meg...
 
Merkelig, har sendt Mail til chrono24 og spurt de hva som skjer... Så få se hva de svarer:)
 
Du må nok ta kontakt med selger, chrono24 er akkurat som finn.no. De bare formidler annonser, resten er opp til selger og kjøper.
 
  • Liker
Reaksjoner: TimJ
Ok, men er så rart at de tilbyr en betalingstjeneste som da ikke er der....
Han tar sikkert paypal, så anser ikke det som noe stor deal da, bare litt merkelig:)
 
På en slik vanlig modell ville jeg nok ventet til det dukket opp en her. Kan ikke forstå at det er så mye å spare når mva skal betales. Jeg hadde ikke tatt meg bryderiet/risken ved å kjøpe fra utlandet (og usett). Veldig kjekt å ha en norsk klokke også, med tanke på garanti, service og evt. salg.
Har forøvrig handlet 2 ganger via chrono, men ikke via deres system. Enten via selgers egen webside, eller epost, med paypal eller direkte overføring. Kjøper bare om selger virker fornuftig og svarer utfyllende på mail..
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan
Har googlet selger og han får gode reviews i Sverige. Så jeg valgte da å handle med han.
Fikk klokken til en gunstig pris, så ble lønnsomt uansett.
Så da er det bare å vente i spenning på at den ramler ned i postkassa
 
  • Liker
Reaksjoner: bjorngb og Raymond75