En spesial modell produsert i 1400 eksemplarer for Nepallesisk marine.
BRIO1368 Medlem 8. jan. 2008 Innlegg 2.704 Sted Oslo / / Bergen 2. mars 2014 #1 En spesial modell produsert i 1400 eksemplarer for Nepallesisk marine.
Minuteman Medlem 3. april 2011 Innlegg 6.189 Sted New Jersey, USA 2. mars 2014 #4 Du verden, dette er nok en sjelden fugl. Likte spesielt godt kronen, den står i god stil med det øvrige. Sikkert fargen også, men ettersom jeg er fargeblind kan jeg ta feil her. Mon tro hva man må betale for en slik sjeldenhet?
Du verden, dette er nok en sjelden fugl. Likte spesielt godt kronen, den står i god stil med det øvrige. Sikkert fargen også, men ettersom jeg er fargeblind kan jeg ta feil her. Mon tro hva man må betale for en slik sjeldenhet?
G Guest571 Guest 2. mars 2014 #5 Må innrømme at viseren som sitter kl.3 på den venste subdialen vekker min nyskjerrighet. Verdens første "off centre gmt"?
Må innrømme at viseren som sitter kl.3 på den venste subdialen vekker min nyskjerrighet. Verdens første "off centre gmt"?
Callahan Støttemedlem Medlem 18. feb. 2011 Innlegg 13.081 Sted Gullkysten 2. mars 2014 #6 Denne modellen oser det Panerai-DNA av! Den kommer sikkert snart i bronse og etterhvert også med power indikator på skiven
Denne modellen oser det Panerai-DNA av! Den kommer sikkert snart i bronse og etterhvert også med power indikator på skiven
crown guard Medlem 23. april 2012 Innlegg 2.343 Sted Stavanger 2. mars 2014 #7 Disse skeleton lugsa hadde jeg sansen for? Hva er prisen for en slik sjelden fugl?