Voldsom Porsche kløe igjen

Jo mer jeg leser jo mer blir jeg sikker på at 996 gt3 (rs) er tingen, alternativt 997 gt3 (rs). Og da med ingen options og valgt og alle delete options valgt = ikke soltak, ikke a/c, ikke navi, ikke radio, ikke vippbare seter, færrest mulig forkortelser (padm/pasm/chrono osv osv.) Har jo Rolex syken og den er overførbar til bil :cool:. Dyrt valg men om ikke prisene stiger raskere enn jeg klarer å spare så er det mulig. Men akkurat det er langt ifra sikkert kan det virke som :eek:

Foretrekker vintage på Pors
Porsche 2014 004.JPG
che og watches. Nytt er kult men hyllevare.
Tom

Går du for en GT3 så vil jeg anbefale deg også å investere i et kjørekurs om du ikke allerede er racerfører ;) Det er en mektig bil å håndtere både på vei å bane. Selv har jeg en 996 4s som fungerer utmerket som kosebil i sommerhalvåret både litt på bane og til crusing. Lykke til i jakten :)

• Liker
Reaksjoner: iron-man
Er ikke PCN på FB stedet for strengt tatt å få 'riktige' svar på GT3 or not to be?
For en sånn bil er ihvertfall det sosiale Club miljøet å anbefale. Selv kjører jeg en 'vanlig' 911 men forstår driven mot GT3 og Porsche er vel det eneste merket som har tilnærmet hverdagskvaliteter på slike racerbiler
Akkurat 996 GT3 er vel ekstra hard, ihvertfall i Clubsport version, i motsetning 997 GT3