JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du bruker en utdatert nettleser. Det kan ikke vise dette eller andre nettsteder på riktig måte.
Du bør oppgradere eller bruke en
alternativ nettleser .
Jeg er svak for mekaniske kronografer. Liker at de ser så enkle ut på utsiden, men er akk så kompliserte på innsiden. Skinnet bedrar, altså
. Jeg begynner med å vise mine.
På bildet ser vi følgende:
1. Tudor Prince Date Chronograph (ref 79280P) 2. Tudor Prince Date Chronograph Tiger (ref. 79260P) 3.Zenith Rainbow El Primero Automatic Flyback (ref. 01/02.0470.405)
Post bilder av dine mekaniske kronoer!
Bare digger min Omega Speedmaster 3570
Masse flotte chronoer! Jeg har bare disse to enn så lenge!
Venter også på en Speedy MkII som jeg har avtalt å kjøpe av Arcticboy når den er ferdig servet!
Akkurat nå har jeg bare en. Rolex Daytona 16520.
Stowa Chrono 1938
Junghans Max Bill (merk at den går på bildet - mangler sekundviser for tid, har det kun for chrono)
Speedy Pro (Sapphire sandwich)
Mekansike kronografer ja! Det er noe eget med skiven på de. Komplisert, men veldig "enkelt" om det gjøres riktig.
Her er mine 2.
1.) Breitling Super Avenger Ref; A13370 2.) Omega Speedmaster Ref; 3570.50
Begge får mye armtid, og ingen av disse forlater samlingen med det første!
Zenith Chronomaster
Min nydelige Zenith Chronomaster Open
Edit: Snapshot fra sofaen en søndags kveld:
Redigert: 13. okt. 2013
IWC Pilot Chrono 3717. Min eneste kronograf. Stor fan av denne! En keeper i samlingen.
Redigert: 13. okt. 2013
Zenith
El Primero
Seiko "Bullhead"
Tissot Seastar:
Første forsøk på å legge ut bilde på sonen, funker dette kommer det nok en utboksing snart da en av disse er ny i dag...
Er egentlig merkelig, ønsker meg en klokke med 3 visere. Men ender ofte opp med chrono pga. tykkelsen og vekten føles bedre på armen
Glashütte Original Senator Chronograph XL