Vis oss din "super compressor"

hamilton_super_compressor_1965.jpg

Bilde ikke hentet fra nettet. :)

Jeg likte alle tre, men kanskje spesielt den som heter automatic da jeg er over snittet glad i blått. Det blir spennende å se hva de norske prisene blir på disse.

Må bare hive meg på med en Dan Henry 1970. Min er 40mm, og har etterhvert blitt testet ut på både skinn- og Nato-reimer. Den kler det meste, og gir et latterlig bra kvalitetsinntrykk for prisen på 250U$D. Probmlemet er bare at den har tent en gnist for JLC Polaris.......

Vis vedlegg 90551
Jeg har kun sett denne på bilder, men den ser utrolig bra ut! Liker at den ser vintage ut, uten at den tråkker noen på tærne. Prisen gjør det hele enda mer attraktivt. Det var nesten så jeg bestilte en slik bare for å prøve å stilne polaris-suget! -Det gikk heldigvis over av seg selv (for denne gang).

• Liker
Reaksjoner: maretranquillitatis
[monoton messende stemme i bakhodet]mmmmmmmmmm...Polaris....mmmmmmmmmmm...Polaris....mmmmmmmm...Polaris[/stemme i hodet]
-Og der var suget tilbake! :D Jeg har tenkt som så at den nye kolleksjonen til jlc slår an såpass at vi får "black bay tilstander" om bare noen år. Da skal jeg med glede kjøpe det som måtte dukke opp av disse med både servicebehov og skavanker. Inntil da skal jeg prøve å sitte stille i båten (jada, helt sikkert).

• Liker
Reaksjoner: maretranquillitatis
-Og der var suget tilbake! :D Jeg har tenkt som så at den nye kolleksjonen til jlc slår an såpass at vi får "black bay tilstander" om bare noen år. Da skal jeg med glede kjøpe det som måtte dukke opp av disse med både servicebehov og skavanker. Inntil da skal jeg prøve å sitte stille i båten (jada, helt sikkert).

Det er skummelt hvor likt vi tenker......

• Liker
Reaksjoner: Ringeklokke