Vis oss din Seiko!

20170904_164632.jpg
 
Dette er min Seiko, kjøpt for den behagelige sum av 3900.- da jeg fylte 19 år (11 år siden)
Det rare er at jeg nesten ikke finner bilder av den på nett, annet en på CW. De selger den fortsatt, men håper og tror (vel ikke) at den en dag blir verdt mange millioner.. Eventuelt selge den eller bytte den i en Seiko Diver..
Det står også at den har alarm, men den har jeg enda til gode å finne ut hvordan man stiller...

Vis vedlegg 46449
Noen som vil kjøpe denne?
 
Da fikk jeg omsider tak på en første generasjons "Monster" SKX779. Disse er det sjelden man ser på bukta, uten "fantasipriser". Min er 05 versjon solgt av en AD i USA på vestkysten. Den har nok vært med på litt av hvert, og original lenka har tatt kvelden...

20170923_133818.jpg

I mine øyne en klassiker, som kler NATO godt!.

20170923_133844.jpg

Lume i særklasse!!!
 
Da fikk jeg omsider tak på en første generasjons "Monster" SKX779. Disse er det sjelden man ser på bukta, uten "fantasipriser". Min er 05 versjon solgt av en AD i USA på vestkysten. Den har nok vært med på litt av hvert, og original lenka har tatt kvelden...

Vis vedlegg 59177
I mine øyne en klassiker, som kler NATO godt!.

Vis vedlegg 59179
Lume i særklasse!!!
Min oransje SKX781 hilser! Klokka som startet hele galskapen for min del, og som aldri skal ut. Kjøpt i 2006, aldri åpnet, aldri servet, godt brukt, avvik på godt under 5 sekunder i døgnet. Og med skranglelenka fortsatt på! :D