Kohe321
Støttemedlem
- Medlem
- 19. okt. 2011
44mm diameter, 14,6mm tykk.Vakkert! Også dobbel regnbue da. Hvor stor er den skjønnheten?
44mm diameter, 14,6mm tykk.Vakkert! Også dobbel regnbue da. Hvor stor er den skjønnheten?
Enig, den føles mindre enn 44mm, dette var noe jeg merket med en gang jeg hadde pakket den ut. Tok faktisk frem tommestokken for å dobbelsjekke, og joda den er 44mm. Den føles mer ut som Seiko sine 42mm dykkere, og disse passer jo nesten alle håndledd.Synes ikkje den bærer 44mm. Funker på mindre håndledd og vil eg tru...
Skal si den passet den rustikke natoen veldig godt! Etter å ha sett en del bilder av Marinemaster 300 med forskjellige kombinasjoner så virker den som en usedvanlig "altetende" klokke når det gjelder remmer. Så nylig en på WUS som prøvde ut en shark-mesh på sin, og det så veldig kult ut. Tror den passer det meste som ikke blir for utpreget dressy.
Enig, den føles mindre enn 44mm, dette var noe jeg merket med en gang jeg hadde pakket den ut. Tok faktisk frem tommestokken for å dobbelsjekke, og joda den er 44mm. Den føles mer ut som Seiko sine 42mm dykkere, og disse passer jo nesten alle håndledd.

Ser ut some det er en MM300 bølge her på forumet for tiden, kan selv si at jeg har en på vei inn selv. Etter nesten to år vekke fra TS har klokkekontoen endelig vokst seg opp til og anskaffe seg en slik herlighet som har stått høyt ønskelisten siden jeg begynte å samle på Seikodykkere.
Herlig og se at interressen for Seikodykkere øker her på TS
Ett bilde av en mine dykkere:
![]()