Vis oss din Seiko!

1000010395.jpg

Plukket opp i dag. Seiko 7548 produsert tidlig i 1978, som var det første året denne klokka ble produsert. De avsluttet produksjonen i 1985. Urverket er quartz, men deler størstedelen av verket med det automatiske urverket 6309, noe som gjør dette urverket særdeles greit å ta service på.

Var utrolig heldig å få med original z199 lenke, noe som i seg selv omtrent er helt uhørt.

Vedlegg

• IMG_2266.jpeg
    IMG_2266.jpeg
    161,9 KB · Visninger: 0
Plukket opp i dag. Seiko 7548 produsert tidlig i 1978, som var det første året denne klokka ble produsert. De avsluttet produksjonen i 1985. Urverket er quartz, men deler størstedelen av verket med det automatiske urverket 6309, noe som gjør dette urverket særdeles greit å ta service på.

Var utrolig heldig å få med original z199 lenke, noe som i seg selv omtrent er helt uhørt.
Fantastisk patina. Wabi-sabi.

• Liker
Reaksjoner: HR_ og Mortbecken
Etter ein opprydding i klokkeboksen, var eg på eit tidspunkt uten ein Seiko!
Eg har sakna dei fleste etter eg solgte dei, men sharp edge'n var verst å kvitte seg med. Derfor måtte ein berre vise handlekraft - bokstavelig talt

Den forrige eg hadde var zero Halliburton, som hadde ei utruleg flott urskive, men eg vart aldri heilt dus med innslaga av blått - kvifor skal mange produsenter på død og liv blande inn elementer av blått i kvite urskiver

Denne gangen gjekk eg for sort, som eg synes er meir anvendelig. Veldig fornøgd med at det igjen ligger ein sharp edge i boksen igjen ☺️
20240405_140002.jpg